امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۶:۱۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7185
    ارسال خبر چاپ خبر
  • باشگاه ذوب آهن قصد ادامه تیم داری در رشته تنیس روی میز را ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، از سوی فدراسیون تنیس روی میز ۲۸ مهر به عنوان تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور اعلام شد اما به نظر می رسد شروع این رقابت ها به زمان دیگری موکول شود….

    باشگاه ذوب آهن قصد ادامه تیم داری در رشته تنیس روی میز را ندارد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، از سوی فدراسیون تنیس روی میز ۲۸ مهر به عنوان تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور اعلام شد اما به نظر می رسد شروع این رقابت ها به زمان دیگری موکول شود.
    با اینکه ذوب آهن پیش از این آمادگی حضور در لیگ برتر را به فدراسیون اعلام کرده بود اما آن طور که شنیده می شود این باشگاه قصد ادامه تیم داری در این رشته را ندارد. احمد احسانی سرمربی این تیم به ایمنا گفت: پیش از این باشگاه تصمیمی برای عدم حضور در این رقابت ها نداشت و آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرد اما اتفاقاتی در حال رخ دادن است که ممکن است مسئولان به زودی انحلال این تیم را اعلام کنند.
    وی ادامه داد: افرادی هستند که با ورود به باشگاه چالش ایجاد کرده اند. احتمال دارد به خاطر سنگ اندازی های عده ای در نهایت مدیران از تیم داری در این رشته اعلام انصراف کنند. احسانی گفت: ذوب آهن در دو سال حضور در رقابت های مختلف تنیس روی میز ۴ جام کسب کرد. ۳ قهرمانی و یک سومی. اگر این تیم منحل شود ضربه ای بزرگ به مجموعه تنیس روی میز استان اصفهان وارد می شود. تنیس روی میز استان حتما به یک اسپانسر نیاز دارد. رشته های ضعیفی مثل تنیس روی میز نیاز به حمایت بیشتر دارند.
    سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب آهن ادامه داد: دو سال پیش بعد از ۹ سال موفق شدیم یک تیم از اصفهان در لیگ برتر شرکت بدهیم اما عده ای با سم پاشی علیه تنیس روی میز نمی خواهند این فعالیت ها ادامه پیدا کند.
    وی گفت: شخصا در این مورد با ابراهیمی صحبت نکرده ام اما با حضور در باشگاه اعلام کردم که مانع این اتفاق شوند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب آهن:عده ای در حال سم پاشی هستند"
    1. amidi گفت:

      امید است که کلیه دوستان تلاش نمایند این سرمایه تنیس روی میز استان را حفظ کنندبویژه سرپرست محترم هیات در این میلن نقشی کلیدی دارند و بدور از حب وبغض باید تلاش نمایند

    2. amidi گفت:

      امید است که کلیه دوستان تلاش نمایند این سرمایه تنیس روی میز استان را حفظ کنندبویژه سرپرست محترم هیات در این میان نقشی کلیدی دارند و بدور از حب وبغض باید تلاش نمایند

    3. مهدی گفت:

      ضمن عرض سلام حضور مدیریت محترم سایت آقای علوی
      آقای احسانی باید بدانید که هیچ شخصی نه میتواند و نه مدیریت باشگاه ذوب آهن تحت تاثیر حرف شخص یا اشخاصی قرار میگیرد که بخواهد یا نخواهد در ورزش و رشته خاصی تیم داشته باشد یا نداشته باشد .
      همچنین باید بدانید باشگاه ذوب آهن بدلیل مشکلاتی که در مدیریت این باشگاه روبرو شده شاید نخواهد تیم داری کند آنهم شاید .
      همچنین برای باشگاه ذوب آهن یا هر باشگاه دیگری افراد هیچ تفاوتی باهم ندارند منظورم این است که مسئولین هیاتهای ورزشی می آیند و میروند ولی باشگاه ها سیستم و برنامه ریزی خود را ادامه میدهند . بهتر است شما کمی گنجینه ذهنی و فکری و مطالعاتی خود را افزایش دهید تا بتوانید تشخیص دهید که هر کس و هر چیز باید در جایگاه خود قرار گیرد و باشگاه هایی از این دست اینقدر قوی فکر میکنند و قوی کار میکنند که نیازی به دلسوزی امسالی چون شما ندارند .
      در ضمن باشگاه ذوب آهن چه نیازی به سر مربیی دارد که هنوز مدرک مربیگری درجه ۲ خود را اخذ نکرده ؟ کسی که فقط بدنبال منافع شخصی خویش است بهتر است دم از دلسوزی برای بازیکنان و جامعه تنیس روی میز اصفهان نزند .
      شمایی که در سال گذشته از بازیکنان و مربیان زیادی قرارداد سفید امضاء گرفتید و هیچگونه حق الزحمه ای به آنان پرداخت ننمودید . هنوز بسیاری از بازیکنان و مربیان از این باشگاه طلبکارند البته بخاطر رئیس هیات اسبق استان که اتفاقا نایب رئیس باشگاه ذوب آهن هم بود و بدلیل همین پست توانست با دورنگی و تغلب آراء مجمع را بگیرد و تنیس روی میز را نابود کند .
      باشگاه ذوب آهن ۲ سال است که شروع به فعالیت کرده است پس آن ۱۰ سال قبلش چه ؟
      شما چکار میکردید ؟ در ۱۰ سال قبل شما کی به سالن می آمدید و مبصری میکردید ؟ زمانی به سالن آمدید که دیدید برای جیبهای شما منافعی آماده شده تا با گول زدن باشگاه و بازیکنان و وعده و وعید به همه آنها جیبهای شما پر پول شود و بازیکنان استانهای دیگر را به باشگاه بیاورید و بازیکنان بومی و خوب این شهر و استان را رها نمایید . آیا این دلسوزیست که برای تنیس روی میز این شهر و استان میکنید ؟
      آقای احسانی بهتر است شما دلسوزی برای خودتان کنید تا در پیشگاه خداوند منان بتوانید جوابگوی خیانتهایی که به جوانان و نوجوانان این شهر و استان نمودید باشید .

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب و تشکر از اقای عمیدی که اینچنین پاسخگو بوده وجهت حفظ سرمایه استان باشگاه ذوب اهن دل میسوزانند.باطلاع میرساند حدود ۶ باشگاه خصوصی با سرمایه گزاری بالا به جمع باشگاه های دولتی در استان اضافه شده که در صورت جلب اعتماد و بر نامه ریزی صحیح جذب این رشته خواهند شد باشگاه های دولتی از ین پس در صورتی قادر به فعالیت و هزینه کردن روی ورزش خواهند بود که ۵۱ درصد سهام خود را فروخته و باشگاه ورزشی خصوصی و حرفه ای شوند در این صورت حضور باشکاه ها موقعی ادامه دار و تثبیت می شود که بررسی کنیم انها چه می خواهند.فقط تبلیقات درون و برون مرزی که بدین وسیله نام باشگاه و محصولات انها شناخته شودبوسیله قهرمانان که مستلزم زیر بنا سازی است و وظیفه مربیان و دست اندر کاران بر نامه ریز باشگاه میباشد.بوسیله روزنامه ها و پخش زنده تلویزیونی که ایجاد شور وشعف میکند و شرکت در مسابقات بین المللی که محصولات و نام باشگاه را جهانی میکند که وظیفه فدراسیون است .فرهنگ سازی و رفتار و منش پهلوانی که اعتماد مردم مصرف کننده محصولات رابالا برده واز همه مهمتر باعث ساخته شدن نیروی انسانی متعهد برای جامعه و سر زندهگی اقشار مختلف استان شده بنابراین جهت تکامل مادی و معنوی بیشتر سراغ محصولات تولیذی نیز خواهند رفت که وظیفه هیات استان می باشد.اما ما چه کرده ایم فدراسیون باشگاه را برای بازیکن و مربی لو لو کرده که اگر با من هماهنگ نباشی نمیزارم هیچ باشگاهی شما را بگیره .مربیان چه کردهاند (مبصران)بازیکن اماده را میگیرند و زیر بناسازی صفر و بازیکن جوان و نوجوان هم باید به هر سازی برخصه تا جذب باشگاه برای روی صندلی نشستن و تشویق کردن شود بجای تمرین و زحمت جهت پیشرفت فنی و فرهنگی .هیات هم که میگوید یک سفره پهنه همه خودمونی ها بخورند بقیه متخصص ها هم شانتاز کننده و سم پاشند اکر بیایند و بگویند چرا اگر هم فاصله بگیرند جهت توجیه برای بقیه می گویند قدیمی و علم روز نمیدانند چون علم روز هماهنگ شدن و فقط سر ان سفره نشستن است و کناره نون خوردن نه فعالیت کردن .شما قضاوت کنید.با تشکر.

    5. سیامک گفت:

      به نظر من بهتره امسال باشگاه ذوب اهن با ورزشکارهای بومی خودش درلیگ شرکت کنه وبچه هارو محک بزنه

    6. پیمان حسنی گفت:

      امیدوارم هر چه زودتر مشکل تیم تنیس روی میز ذوب آهن شود .

    7. پیمان حسنی گفت:

      امیدوارم هر چه زودتر مشکل تیم تنیس روی میز ذوب آهن حل شود .


    تازه ترین اخبار