امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۶:۵۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7189
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سه پینگ‌پنگ‌باز ایران و یک قزاق به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انفرادی مسابقات بین‌المللی بانوان گرگان راه یافتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های انفرادی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بانوان استان گلستان بعدازظهر امروز برگزار شد. در میز یک مهشید صامت به مصاف یلنا شاگارووا دارای رنکینگ…

    سه پینگ‌پنگ‌باز ایران و یک قزاق به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انفرادی مسابقات بین‌المللی بانوان گرگان راه یافتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های انفرادی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز بانوان استان گلستان بعدازظهر امروز برگزار شد.

    در میز یک مهشید صامت به مصاف یلنا شاگارووا دارای رنکینگ جهانی و قدرتمندترین حریف ایران در مسابقات انتخابی المپیک رفت و با قبول شکست ۳ بر صفر (۲-۱۱، ۱۱-۱۳ و ۵-۱۱) از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

    ندا شهسواری در میز ۲ به مصاف باربارا فکته از مجارستان رفت و توانست با نتیجه ۳ بر صفر (۱۱-۸، ۱۱-۹ و ۱۱-۵) وی را شکست دهد و به جمع ۴ نفر برتر راه یابد.

    در میز ۳ نیز محجوبه عمرانی به مصاف ناتالیا از قزاقستان رفت تا با نتیجه ۳ بر صفر (۱۲-۱۰، ۱۱-۸ و ۱۱-۳) این حریف را از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی صعود کند.

    در میز چهار و تنها دیدار مرحله یک چهارم که بیشتر از سه ست به طول انجامید، مریم صامت با نتیجه ۳ بر یک (۱۱-۶، ۷-۱۱، ۱۱-۴ و ۱۱-۶) یولیا گتز را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

    با انجام بازی های مرحله نیمه نهایی، ندا شهسواری و شاگارووای قزاقی به فینال راه یافتند.

    ندا شهسواری با پیروزی مقابل مریم صامت با نتیجه ۴ بر ۲ (۹-۱۱، ۱۴-۱۲، ۷-۱۱، ۱۱-۷، ۹-۱۱ و ۵-۱۱) فینالیست شد. صامت به مقام سوم مسابقات انفرادی دست یافت.

    محجوبه عمرانی نیز برابر یلنا شاگارووا از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر (۹-۱۱، ۷-۱۱، ۷-۱۱ و ۹-۱۱) مغلوب شد و بر سکوی سوم ایستاد.

    فینال  این مسابقات صبح فردا در سالن امام خمینی گرگان برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است به نفر اول مسابقات انفرادی مبلغ هزار دلار، به نفر دوم ۵۰۰ دلار و به هریک از نفرات سوم ۲۵۰ دلار جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج مسابقان بین المللی گرگان"
    تازه ترین اخبار