امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۱:۴۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ | کد خبر : 71905
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اقبال لطف الله نسبی از سازنده ترین مربیان کشور با تفاهم نامه یکساله به هرمزگان رفت . به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران به نقل از هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان ، اقبال لطف الله نسبی از باسابقه ترین…

    اقبال لطف الله نسبی از سازنده ترین مربیان کشور با تفاهم نامه یکساله به هرمزگان رفت .

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران به نقل از هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان ، اقبال لطف الله نسبی از باسابقه ترین و سازنده ترین مربیان کشور که شاگردان بسیاری را راهی تیم های ملی کرد برای آموزش بازیکنان و مربیان با هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان طی تفاهم نامه یکساله به بندرعباس رفت .

    هیئت تنیس روی میز استان هرمزگان با مدیریت نادر سعیدی و حمایت شرکت های خلیج پژم و تایدواتر بندرعباس موفق به جذب لطف الله نسبی شد تا با آموزش بازیکنان و مربیان آن استان به پیشرفت این رشته کمک نماید .

    اقبال لطف الله نسبی از مربیان استان کردستان است که چند سالی نیز در شهرهای گچساران و آبادان به پیشرفت تنیس روی میز در این مناطق کمک کرده است.

    توضیح مدیر سایت:

    به اطلاع می رساند که جناب آقای اقبال لطف الله نسبی که در سایت فدراسیون از وی به نام سازنده ترین مربیان کشور نام برده شده است قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی ودر زمان سرپرستی فدراسیون بعنوان مربی در بندرعباس مشغول بکار بوده است.

    سوال این است که اگر طبق گفته رسمی سایت فدراسیون آقای اقبال لطف الله نسبی سازنده ترین مربی کشور می باشد چرا وبه چه علت نباید بصورت مستقیم از ایشان در فدراسیون تنیس روی میز وبرای ساختن نسل جدیدی از بازیکنان آینده دار از وی استفاده نگردد؟؟؟

    وقتی چنین مربی بازیکنان سازی توانسته است به آبادان و گچساران کمک کند چرا نتواند مستقیما به فدراسیون کمک نماید؟

    میتوان طی حکمی از نامبرده برای کشف استعدادهای آینده دار رده های پایه کشور وبعد از آن رشد وپرورش این استعدادها نهایت بهره برداری را نمود.

    برگزاری اردوی های شبانه روزی باید متمرکز بررده های پایه سنی قرار بگیرد نه اینکه صرفا برای بزرگسالان باشدزیرا آنچه واقعیت دارد این است که رده های پایه اینده داران تنیس روی میز می باشند واگر دیر تصمیم گیری کنیم گذشت  فوری  زمان امان نخواهد داد.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اقبال لطف الله نسبی راهی بندرعباس شد !"
    1. خداداد جوان بخت گفت:

      با سلام
      امیدواریم حضور ایشان در هرمزگان مایه پیشرفت تنیس روی میز استان شود و هر وقت فرصتی برایشان فراهم گردید با حضور در جزیره کیش بازیکنان تنیس روی میز کیش از تجربیات ایشان
      بهره مند گردند.

    2. محمدعلی عباسی گفت:

      سلام
      امیدوارم جناب اقای اقبال لطف الاه نسبی عزیز و استاد گلم مثل همیشه موفق باشن.

    3. بهنام رحمت پناه گفت:

      سلام. ارزوی موفقیت وسربلندی برای مربی بسیار عزیزم که بیشترین تاثیر را درزندگی ورزشیم داشته .

    4. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      استاد امیدوارم مثل همیشه موفق باشید.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار