امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۵:۰۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ | کد خبر : 71924
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دیمیتری آتچاروف مرد شماره یک تنیس روی میز اروپا قصد شکست دادن مالونگ چینی را دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تورجهانی به میزبانی آلمانها در حال برگزاری می باشد و آتچاروف که در رده بندی  دارای رتبه ۴ جهان ومرد شماره تنیس روی میز اروپا می باشد قصد دارد تا در این…

    دیمیتری آتچاروف مرد شماره یک تنیس روی میز اروپا قصد شکست دادن مالونگ چینی را دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تورجهانی به میزبانی آلمانها در حال برگزاری می باشد و آتچاروف که در رده بندی  دارای رتبه ۴ جهان ومرد شماره تنیس روی میز اروپا می باشد قصد دارد تا در این رقابتها مالونگ مرد شماره تنیس روی میز جهان را به چالش بکشد.

    آتچاروف که از مزایای میزبانی نیز بهره می برد در این باره گفت:در این مدت تمرینات بسیار سخت و فشرده ای را که مخصوص پیروزی برابر بازیکنان چینی می باشد بخوبی پشت سرگذاشته ام .

    مرد شماره یک تنیس روی میز اروپا و آلمان گفت:همواره آرزوی من پیروزی برابر بازیکنان قدرتمد چینی بوده است وبا وجودی که فکر میکنم پیروزی برابر این بازیکنان بسیار دشوار است اما فکر می کنم باوجود تمرینات منظمی که پشت سرگذاشته ام به این موفقیت دست پیدا کنم.

    آتچاروف در ارتباط با آمادگی خود گفت:من در لیگ حرفه ای آلمان فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشته ام و در کنار آن در مسابقات بین المللی مهمی شرکت داشته ام وهمچنین در اردوی تیم ملی تمرینات فشرده و خاصی را با موفقیت پشت سرگذاشته ام وبزودی در مسابقات جهانی مالزی شرکت خواهم دشت تا در نهایت آمادگی به مسابقات مهم المپیک حضور داشته باشم.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آتچاروف قصد شکست دادن مالونگ را دارد"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما، به نظر حقیر آتچاروف کمی بیش از حد دور برداشته است زیر این بازیکن حتی با عمر عصار مصری وحتی در صورت پیروزی با یان آن چینی مشکل دارد چه برسد با مالونگ!
      باتشکر


    تازه ترین اخبار