امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۶:۰۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7217
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ایران “الف” در مسابقات بین المللی پینگ پنگ بانوان گفت: برای موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک نیاز به مربی و یار تمرینی خارجی داریم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛محجوبه عمرانی ، در خصوص سطح اولین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ بانوان گفت: از آنجا که چند ماه دیگر در مسابقات…

    بازیکن تیم ایران “الف” در مسابقات بین المللی پینگ پنگ بانوان گفت: برای موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک نیاز به مربی و یار تمرینی خارجی داریم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛محجوبه عمرانی ، در خصوص سطح اولین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ بانوان گفت: از آنجا که چند ماه دیگر در مسابقات انتخابی المپیک لندن شرکت می کنیم و در آن رقابت‌ها بازیکنان قزاقستان از حریفان اصلی ما به شمار می آیند، برگزاری این رقابت ها کمک زیادی به ما کرد.
    وی با بیان اینکه امید زیادی به موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک داریم، اضافه کرد: تا شروع مسابقات انتخابی المپیک در اردوهای تیم ملی حضور خواهیم یافت و برای موفقیت در این مسابقات نیاز به مربی و یار تمرینی خارجی داریم.
    بازیکن تیم ایران “الف” برگزاری چنین مسابقاتی در ایران را عالی توصیف و تاکید کرد: امیدوارم که برگزاری چنین رقابت هایی ادامه دار باشد و در آینده کشورهای بیشتری شرکت کنند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمرانی: برای موفقیت به مربی و یار تمرینی خارجی نیاز داریم"
    تازه ترین اخبار