امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱:۰۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72547
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هردم از این بری می رسد

    ادعای تبانی در فدراسیون قارداشی!

    انتقاد سرمربی شهرداری تبریز از باخت عمدی در لیگ پینگ‌پنگ

    انتقاد سرمربی شهرداری تبریز از باخت عمدی در لیگ پینگ‌پنگ سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری تبریز مدعی شده یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ تلاش کرده‌ با شکست تعمدی در برابر حریفش سبب شود تا در نهایت شهرداری تبریز در مرحله پلی‌آف به مصاف تیم پتروشیمی برود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

    isna

    انتقاد سرمربی شهرداری تبریز از باخت عمدی در لیگ پینگ‌پنگ

    سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری تبریز مدعی شده یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ تلاش کرده‌ با شکست تعمدی در برابر حریفش سبب شود تا در نهایت شهرداری تبریز در مرحله پلی‌آف به مصاف تیم پتروشیمی برود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،شهرام سربخشیان در گفت‌و‌گو باخبرگزاری ایسنا، در مورد آخرین وضعیت تیم شهرداری تبریز و صعود این تیم به مرحله پلی‌آف لیگ تنیس روی میز ایران، گفت: خوشبختانه با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و حضور موفق دو بازیکن چینی توانستیم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز صعود کنیم و در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم، اما در این میان اتفاقی رخ داده که باید از سوی فدراسیون مورد پیگیری قرار گیرد.

    او ادامه داد: تیم رعد در مصاف با دانشگاه آزاد با بازیکنان اصلی خود به میدان نیامد و به همین خاطر متحمل شکست شد تا در نهایت در مرحله پلی‌آف به دیدار تیم قدرتمند پتروشیمی نرود. با شکست تعمدی رعد در برابر دانشگاه آزاد این شهرداری تبریز است که باید در مرحله‌ پلی‌آف به مصاف پتروشیمی برود. البته ما در این زمینه اعتراض خود را فدراسیون اعلام کرده‌ایم و منتظر جواب هستیم.

    سرمربی تیم شهرداری تبریز با بیان اینکه فدراسیون باید در مورد اتفاق رخ داده پیگیری لازم را انجام دهد، گفت: البته فدراسیون قول داده تا در این زمینه پیگری‌های لازم را انجام دهد و ما هم امیدواریم این پیگیری‌ها به نتیجه برسد. من عمر خودم را در تنیس روی میز سپری کرده‌ام و می‌دانم که چرا چنین اتفاقاتی در این رشته رخ می‌دهد. رعد تلاش کرد تا با شکست مقابل دانشگاه آزاد از مصاف با پتروشیمی فرار کند و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد.

    سربخشیان در مورد دیدار با پتروشیمی در مرحله پلی آف نیز خاطر نشان کرد: پتروشیمی بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و بر اساس شنیده‌ها قرار است دو بازیکن چینی خوب دیگر را نیز به تیمش بیاورد. با این حال ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم در مصاف با پتروشیمی به پیروزی برسیم.

    او از احتمال جذب دو بازیکن چینی در شهرداری تبریز خبر داد و گفت: ما دو بازیکن چینی را برای آوردن به شهرداری مد نظر قرار داده‌ایم ولی به خاطر هزینه بالایی که این بازیکنان به ما تحمیل می‌کنند، حضورشان قطعی نیست.

    سرمربی تیم شهرداری تبریز در مورر حضور بازیکنان چینی این تیم در تمرینات تیم ملی تنیس روی میز نیز گفت: ما برای تیم ملی و موفقیت آن هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم. در این میان دو بازیکن چینی خود را نیز در اختیار تیم ملی قرار داده‌ایم. البته برای این کار نیز از سوی فدراسیون مبلغی به تیم شهرداری پرداخت می‌شود.

    سربخشیان در پایان در مورد به تعویق افتادن مرحله پلی‌آف لیگ تنیس روی میز ایران نیز گفت: ما در این زمینه هم اولویت را به تیم ملی داده‌ایم، ولی این اتفاق از نظر مالی به ضرر ما تمام شد. با توجه به اینکه قرارداد بازیکنان چینی ما تا آخر امسال بود، ادامه حضور آنها در شهرداری تبریز سبب می‌شود تا ما از نظر مالی هزینه بیشتری را پرداخت کنیم. با تمام این شرایط ما به تعویق افتادن زمان مرحله پلی‌آف را به خاطر تیم ملی قبول کردیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ادعای تبانی در فدراسیون قارداشی!"
    تازه ترین اخبار