امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۲۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72586
    ارسال خبر چاپ خبر
  • باخت مجدد نمایندگان پینگ پنگ ایران به کشورهای عربی! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات رده چندم  بین المللی قطر در بخش انفرادی که اغلب از کشورهای غیر پینگ پنگ خیز عرب در آن حضور داشتند  در شرایطی به پایان رسید که متاسفانه نمایندگان کشورمان علیرغم شایستگی نتوانستند سکوی قهرمانی را از آن خود…

    ۱۵۷۷۴WJC_2016

    باخت مجدد نمایندگان پینگ پنگ ایران به کشورهای عربی!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات رده چندم  بین المللی قطر در بخش انفرادی که اغلب از کشورهای غیر پینگ پنگ خیز عرب در آن حضور داشتند  در شرایطی به پایان رسید که متاسفانه نمایندگان کشورمان علیرغم شایستگی نتوانستند سکوی قهرمانی را از آن خود نمایند.

    در بخش جوانان پسر، امیر حسین هدائی تنها نماینده کشورمان بود که تا نیمه نهایی صعود کرده بود اما برابر یاناپونگ از تایلند شکست خورد ودر جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.در این بخش بازیکنی از اسلواکی اول ونماینده تایلند دوم شد.

    در بخش جوانان دختر،هر دونماینده هند به فینال راه یافتند وملیکا کرمی تنها نماینده کشورمان در در نیمه نهایی بودکه با برابر نماینده هند تن به شکست داد ودر جایگاه سوم مشترک قرار گرفت.

    در بخش نوجوانان پسر،امین احمدیان آینده دار با قبول شکست برابر نماینده تایلنددر جایگاه دوم قرار گرفت وعلی اکبر شعاری آینده دار در نیمه نهایی برابر نماینده تایلند شکست خورد ودر جایگاه سوم مشترک جای گرفت.

    در بخش نوجوانان دختر نیز مریم فرعی علیرغم شایستگی با قبول شکست برابر نماینده هند در جایگاه دوم قرار گرفت وقهرمانی باز ماند.در این بخش سه نماینده از کشورمان در نیمه نهایی حضور داشتند.

    در بخش دونفره  جوانان پسر تیم شمس وهدایی که تا نیمه نهایی راه یافته بودند برابر برابر تیم دونفره تایلند شکست خورده ودر جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.در این بخش در این بخش تیم مشترک اسلواکی وقطر قهرمان شده وتیم دونفره تایلند در جایگاه دوم قرار گرفت.

    در بخش دونفره جوانان پسر نیز تیم مشترک هند و لهستان قهرمان شد و تیم دونفره الجزایر بحران زده در جایگاه دوم قرار گرفت.

    در این بخش تیم دونفره جمالی فر و صفری در نیمه نهایی برابر تیم عربی الجزایر با نتیجه ۳برصفر شکست خورده ودر جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

    در بخش دونفر نوجوانان پسر نیز نمایندگان مشترک تایلند وهند برسکوی قهرمانی وتیم دونفره تونس در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم دونفره شعاری و احمدیان در نیمه نهایی برابر تیم عربی تونس شکست خوردودر جایگاه سوم مشترک قرار گرفت.

    در بخش دونفره نوجوانان دختر تنها رده ای بود که تیم مشترک ایران وهند متشکل از شقایق حسن زاده ونماینده هند با برتری برابر تیم دونفره ایران متشکل از ملیکا کرمی ومریم فرعی در جایگاه قهرمانی قرارگرفت.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باخت مجدد نمایندگان پینگ پنگ ایران به کشورهای عربی"
    1. حسین عالمی گفت:

      تبریک به امین و امیرحسین و حمید و علی اکبر عزیز واقعا گل کاشتید. به امید موفقیتهای روزافزون

    2. امیر عمیدی گفت:

      با سلام به کلیه ورزشکاران و مربیان محترم ایشان تبریک میگویم


    تازه ترین اخبار