امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۵:۰۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72609
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قابل توجه جناب آقای احسان باقری ، ارائه اطلاعات غلط به ایسنا / کدام کمیته فنی و کدام تصمیم فنی / نام کمیته فنی پوششی بر دخالت ها و تصمیمات غیر فنی روز گذشته احسان باقری دبیر محترم و حال حاضر تنیس روی میز با خبرگزاری ایسنا به گفتگو پرداخته و مواردی را در رابطه…

    big-thumb-23451791144

    قابل توجه جناب آقای احسان باقری ،

    ارائه اطلاعات غلط به ایسنا / کدام کمیته فنی و کدام تصمیم فنی / نام کمیته فنی پوششی بر دخالت ها و تصمیمات غیر فنی

    روز گذشته احسان باقری دبیر محترم و حال حاضر تنیس روی میز با خبرگزاری ایسنا به گفتگو پرداخته و مواردی را در رابطه با عدم دعوت از اخلاق پسند و احدی مطرح کرده است .

    مدتی بود از جناب باقری در رسانه ها خبری نبود و با توجه به حرف و حدیث های شنیده شده در رابطه با خستگی و نارضایتی ایشان انتظار می رفت که با توجه به واقعیت هایی که ایشان به عنوان یک فرد اداری و نه پینگ پنگی طی مدت همکاری با این فدراسیون بدست آورده در چنین مواردی حداقل سکوت نماید .

    ایشان در فرمایشات خود با ایسنا صراحتاً تصمیم کمیته فنی را دلیل عدم انتخاب اخلاق پسند و احدی اعلام نموده و کاملاً معلوم است به جهت برداشتن فشار از روی مربی وقت بزرگسالان ، به نوعی نخواسته این مربی را پاسخگو در زمینه اصلی ترین و حرفه ای ترین اصول و اختیاراتش که همان انتخاب تیم های ملی بزرگسالان و حتی تعیین پشتوانه برای این تیم ها می باشد را وارد داستان نماید .

    خیلی صریح اعلام می نماییم که در رابطه با انتخاب نفرات تیم ملی هیچ جلسه ای برگزار نشده و فقط با دستور و پیش شرط رئیس برای عدم حضور اخلاق پسند و احدی ، یکی از روسای کمیته های فدراسیون و شخص دبیر اقدام به اخذ نقطه نظرات تلفنی از اعضای کمیته فنی نموده تا بتوانند با اینگونه اقدامات ، خواسته و دستور سال های اخیر رئیس وقت یعنی حذف دو قهرمان ارزنده تیم ملی همچون اخلاق پسند و احدی را عملی نمایند .

    متأسفانه مطرح کردن سن و سال برای ورزشکاران نخبه تنیس روی میز و استانداردهای لازم در این زمینه به هیچ وجه صحیح نمی باشد و طرح چنین مسائلی در رسانه های رسمی و عدم پرسش خبرنگار مربوطه دلیلی بر بی اطلاعی طرفین از وضعیت ورزش تنیس روی میز در سطح دنیا و حتی ورزش می باشد .

    از طرفی چهار سال است بدلیل بی برنامگی و عدم پشتوانه سازی فاصله فنی و رنکینگی امثال احدی ، اخلاق پسند و نوروزی با آینده دار ترین نفر جوان تنیس روی میز ایران همچون پوریا عمرانی حداقل ۲۰۰ پله رنکینگی و ده ها میدان برای کسب تجربه می باشد .

    بیان نظرات فنی از طرف فردی ناآگاه در امور فنی و تخصصی تنیس روی میز قابل پیشبینی بوده و هست ، فردی که دایره ارتباطاتش با اهالی واقعی و دلسوزان این ورزش و اطلاعش از سوابق افراد فعال در تنیس روی میز به شعاع چند متر در ساختمان فدراسیون می رسد .

    کارشناسان و افراد آگاه به مسائل تنیس روی میز خوب می دانند که نتایج میادین داخلی و ارزیابی و رتبه بندی فنی نفرات با نتایج و تأثیرگذاریشان در میادین بین المللی زمین تا آسمان بوده و هیچگاه نمی توان نتایج مسابقات داخلی را بصورت کامل بر سرنوشت تیمی ملی یک کشور حاکم نمود و البته حذف کامل مراحل مسابقاتی انتخابی تیم ملی خود دلیلی دیگر از ترس مجموعه ورزشی و غیر ورزشی حاکم در فدراسیون از حضور با تجربه هایی همانند اخلاق پسند و احدی در بین چهار نفر اول ایران می باشد و معتقدیم در صورت توجه به تجارب و سوابق این عزیزان و حضور نسبیشان در میادین بین المللی، حتی نیما عالمیان جوان نیز با تهدید جدی در این سال ها روبرو می گردید .

    از طرف دیگر کدام استاندارد و کدام نگاه فنی صحیح و کدام نگاه ملی و کشوری به خود اجازه می دهد قبل از جایگزینی نفرات جوان به جای با تجربه ها و میدان دیده ها و رنکینگ داران ، نسبت به حذف آن ها از بدنه تیم ملی یک کشور به عنوان نماد و آبروی واقعی آن ورزش در میادین بین المللی ، اقدام نماید ؟؟

    کدام متولی ورزش و سیستمی می باشد که بدون برنامه تدریجی برای جایگزینی نفرات ، به یکباره تیم ملی خود را در میادینی همچون جهانی و آسیایی دست خالی گسیل نماید و یا در میدان بین المللی فجر با تمام توان در مقابل خارجی ها قرار نگیرد .

    همین نوشاد عالمیان که همه از استعداد ناب و متفاوت بودنش با دیگر ستارگان تنیس روی میز سخن می گویند به تدریج وارد ترکیب تیم ملی و سپس ماندگار گردیده و همیشه و همه حال تیم ملی کشورمان با ترکیبی یکنواخت و طی اصول فنی انتخاب و اعزام گردیده است .

    جناب آقای باقری به جای طرح اینگونه مسائل باید ضوابط نداشته مجموعه فدراسیون در زمینه نحوه انتخاب نفرات تیم ملی را بصورت مکتوب و مدون در اختیار جامعه ورزش قرار دهد ، نه اینکه به فرافکنی و بیان غیر واقعی حقایقی بپردازد که خود در ماه های اخیر اینجا و آنجا از آن ها گله مند است !!!!

    برای تنیس روی میز کشورمان متأسفیم که جناب آقای احسان باقری ولو محترم در رابطه با نخبگان و استخوان خرد کرده هایی به مانند احدی و اخلاق پسند و ماه ها قبل در رابطه با سرنوشت افشین نوروزی به سخن پراکنی می پردازد !!

    جناب آقای باقری عزیز و محترم ، هیچگاه در خلوت خود اندیشیده اید که این صندلی و جایگاه متعلق به شما نبوده و نیست ؟

    هیچگاه به اطراف خود و نوع برخورد مقامات مافوق اندیشیده اید ؟ آخر برادر من به چه قیمتی ؟؟

    شما حتی رأی مستقیم همین مجمع نیمچه پینگ پنگی را نیز در راستای انتصابتان در دست نداشته اید و فقط صرفاً با دستور مقامات وقت وزارت و دستورپذیری صرف مقامات فدراسیون در این جایگاه قرار داده شده اید ؟؟

    برادر من کمی بیاندیشید و تأمل کنید که چرا تنیس روی میز کشور عزیزمان باید دستخوش امیال شخصی غیر مرتبطین و افرادی باشد که نه تنها دو دستی بلکه چهار دست و پا به میز و صندلی خود چسبیده اند ؟

    توضیح مدیر سایت:

    حالا دیگر افکار محترم عمومی وخانواده مکرم تنیس روی میز بخوبی آگاهی دارند که در طی سالهای گذشته جنگ وسروصدای دبیر حال حاضر با تمام خانواده تنیس روی میز که زا صبح تا شب گوش فلک را کر کرده بود برای بدست آوردن چه پستی بوده است؟؟؟!!!

    وقتی دبیر حال حاضر با هیچ سابقه موفق مدیریتی که نه مربی بوده و نه در زمان ریاستش بر هیئت محترم هرمزگان هیچ کاری انجام نداده به کارشناس ارشد وزارت ورزش با کلی سابقه مدیریتی و ورزشی ایراد می گیرد واز سخن از کمیته فنی آن زمان به میان می آورد  افکار عمومی بیشتر کنجکاو می شوند که از خود سوال می کنند کسی این همه در تنیس روی میز ایران هوار راه انداخته بود بیکباره با بدست آوردن آرزو وآرمانش که همانا پست دبیری حال حاضر می باشد ساکت شده است چرا و به چه دلیل خودش تابع حرفها و گفته ها و شعارهایش نبوده و اصلا چیزی به نام کمیته فنی در این فدراسیون وجود ندارد؟(حتی اگر قرار باشد کمیته فنی باشد یک کمیته سرکاری و فرمایشی ومن در آوردی  می باشد).

    کسی از پنج سال تمام از صبح تا شب گوش فلک را کر می کرد و از همفکری واستفاده کارشناسان و صاحب نظران و برترینها حرف می زد وادعا میکرد همه چیز باید طبق قانوان و روال باشد حالا چه شده که همه گفته ها و نوشته های خود را فراموش کرده وبا خودرایی وداخالت در تمام امور احساس میکند راستی راستی صاحب خانه ای شده که البته همه ما بخوبی خبر داریم که کلاه  برخی منصبها برای عده ای افرادبسیار بسیار برای آنان گشاد می باشد به گونه ای که احساس می شود در این کلاه ناپدید شده اند.

    به دبیر حال حاضر دوستانه و منصفانه توصیه میکنیم که چون رفته رفته مشخص شده ایشان این کاره نمی باشند پس چه بهتر که پینگ پنگ را به اهلش سپرده و هر چه زودتر به استان هرمزگان برگشته وبرسایر افتخاراتش دقیقا همانند گذشته بیافزاید !

    البته بنده به جناب رئیس محترم توصیه میکنم که به هیچ عنوان نگذارند جناب دبیر دست خالی از فدراسیون نروند زیرا باز همان آش می شود وهمان کاسه !باز اعتراضات و نق نقهای پست خاص دبیری از دست رفته آغاز شده ومعرکه گیری ها آغاز خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مطلبی دیگر از دبیر حال حاضر فدراسیون ! +توضیح مدیر سایت"
    1. محمد رضا عدالت پناه گفت:

      ببخشید جناب علوی بزرگوار حداقل ایشان با توجه به پست دبیری فدراسیون تنیس روی میز ایران شایسته نیست که با کاپیشن بارونی به استقبال ورزشکارانمان در مسابقات بین المللی میرفتند واقعا متاسفام از ایشان به عنوان نماینده فدراسیون بیشتر انتظار میرود در این مراسم انتظار میرود به صورت رسمی و با احترام بیشتر برخورد شود


    تازه ترین اخبار