امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۰:۰۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72613
    ارسال خبر چاپ خبر
  • «نوشاد عالمیان» ملی پوش تنیس روی میز ایران قول داد افت چند ساله اخیر خود را در مسابقات جهانی جبران کند و به روزهای اوج بازگردد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایرنا مسابقات جهانی تنیس روی میز از نهم اسفند ماه در کوالالامپور پایتخت اقتصادی مالزی آغاز می شود….

    «نوشاد عالمیان» ملی پوش تنیس روی میز ایران قول داد افت چند ساله اخیر خود را در مسابقات جهانی جبران کند و به روزهای اوج بازگردد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایرنا مسابقات جهانی تنیس روی میز از نهم اسفند ماه در کوالالامپور پایتخت اقتصادی مالزی آغاز می شود. تیم ملی ایران در مسابقات جهانی مالزی در سید دو و با تیم های تایلند، هلند، کانادا، بلژیک و برزیل هم گروه است.
    ملی پوش تنیس روی میز ایران پس از برگزاری آخرین تمرین تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی برگزاری اردوی تیم ملی را خوب توصیف کرد و گفت: ملی پوشان با انگیزه بالا در این اردو شرکت کردند.
    وی افزود: به جز نیما عالمیان که به دلیل مصدومیت جزیی در چند جلسه تمرینی شرکت نکرد، سایر ملی پوشان با انگیزه و روحیه بالا تمرینات را پشت سر گذاشتند.
    ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: کادر فنی زمان کافی برای برگزاری اردو در اختیار نداشت، اما با طراحی تمرینات مناسب بازیکنان را به مرز آمادگی رساندند.
    عالمیان رقیبان اصلی ملی پوشان ایران را در این دور از مسابقات در مرحله گروهی بلژیک و برزیل دانست و گفت: دیدارهای این دو تیم را در جلسات متعدد با کادر فنی آنالیز کرده ایم و با نقاط ضعف و قوت این دو تیم به خوبی آشنا هستیم.
    وی افزود: در صورت صعود از گروه خود، در مرحله بعد با تیم هایی چون مجارستان، هند، اسلوواکی و مصر باید دیدار کنیم و دیدارها در این مرحله بسیار سخت تر از مرحله گروهی است. در مرحله حذفی برای صعود به سید یک باید قدرتمند تر ظاهر شویم.
    ملی پوشان ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات جهانی در کشور مالزی با تیم تایلند دیدار می کنند.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وعده نوشاد عالمیان برای مسابقات جهانی"
    تازه ترین اخبار