امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۷:۳۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72616
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در زمان کم هم به آمادگی خوبی رسیدیم

    اخلاق پسند:کارمان برای صعود به دسته یک جهان سخت است

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: برای صعود به دسته یک جهان کار سختی داریم اما این اتفاق دور از دسترس نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد وضعیت تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم. بچه‌ها آمادگی بالایی…

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: برای صعود به دسته یک جهان کار سختی داریم اما این اتفاق دور از دسترس نیست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد وضعیت تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم. بچه‌ها آمادگی بالایی دارند.

    وی در مورد مسابقات جهانی عنوان کرد: نه تنها ایران بلکه همه تیم‌های حاضر برای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کردند و با قدرت ظاهر می‌شوند ولی متاسفانه انتخابات فدراسیون به تعویق افتاد و به همین دلیل اردوی آماده سازی تیم ملی روی هوا بود و زمان آنچنانی داشتیم.

    ملی پوش تنیس روی میز عنوان کرد: در همین مدت کوتاه هم تمرینات مناسبی انجام دادیم و می‌خواهیم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی بگیریم.

    اخلاق‌پسند در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانیم به دسته یک جهان صعود کنیم یا خیر،‌گفت: کار خیلی سختی داریم چون برای صعود باید با تیم‌های قدرتمندی بازی کنیم اما این کار دور از دسترس نیست.

    به گزارش فارس، مسابقات جهانی تنیس روی میز ۹ تا ۱۶ اسفند در کواالالمپور مالزی برگزار می‌شود.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند:کارمان برای صعود به دسته یک جهان سخت است"
    تازه ترین اخبار