امروز: یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۲:۰۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72620
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه تنش آفرینهای اخیر در فدراسیون تنیس روی میز که غالبا با محوریت دبیر حال حاضر به نظر می رسد این بار داریوش ضرغامپور رئیس سازمان لیگ با دبیر حال حاضر به مشکل برخورده است. فعلا قصد نداریم دلیل این اختلافات را رسانه ای نماییم هرچند به نظر می رسد که رئیس محترم فدراسیون …

    در ادامه تنش آفرینهای اخیر در فدراسیون تنیس روی میز که غالبا با محوریت دبیر حال حاضر به نظر می رسد این بار داریوش ضرغامپور رئیس سازمان لیگ با دبیر حال حاضر به مشکل برخورده است.

    فعلا قصد نداریم دلیل این اختلافات را رسانه ای نماییم هرچند به نظر می رسد که رئیس محترم فدراسیون  با توجه به تنشهای بوجود آمده توان آن را نخواهد داشت که در کارنامه دوماهه خود یک استعفای دیگر را به ثبت برساند!

    اعتقاد داریم که این بار دست دبیر حال حاضر  در حنا باقی خواهند ماند و باتوجه به اینکه فشارهای اخیر درس عبرت بسیار مناسبی برای نامبرده بوده است دیگر قدرت و توانایی آن را ندارد که از صدور ابلاغ رئیس سازمان لیگ جلوگیری بعمل آورد که در نتیجه این یک موفقیت بزرگ برای خانواده تنیس روی میز و یک شکست سنگین و تاریخی برای آن کسانی است که در طی این چند سال به هیچ فدراسیونی راهشان نداده اند ودرحسرت بدست آوردن یک مسئولیت خاص دچار یک بحران شده اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر حال حاضر پینگ پنگ بازهم حادثه ساز شد!"
    تازه ترین اخبار