امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۶:۴۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72623
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران با اشاره به همگروهی تیمش با برزیل در مسابقات جهانی مالزی گفت: شکست تیم ملی برزیل که دو بازیکن با رتبه جهانی زیر ۱۰۰ در ترکیب خود دارد، دور از دسترس نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،جمیل لطف الله نسبی پس از برگزاری اردوی تیم…

    جمیل

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران با اشاره به همگروهی تیمش با برزیل در مسابقات جهانی مالزی گفت: شکست تیم ملی برزیل که دو بازیکن با رتبه جهانی زیر ۱۰۰ در ترکیب خود دارد، دور از دسترس نیست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،جمیل لطف الله نسبی پس از برگزاری اردوی تیم ملی در آکادمی ملی تنیس روی میز در گفت وگو با ایرنا، افزود: نخستین و آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی هجدهم بهمن ماه آغاز و دوم اسفندماه تمام شد. کادر فنی زمان کافی برای برگزاری اردوها نداشت و مهم ترین دلیل این مساله اصرار بر برگزاری مسابقات باشگاهی بود.
    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران ادامه داد: به هرحال مسابقات باشگاهی در کار تیم ملی خلل ایجاد کرد اما با این مساله کنار آمدیم و با برگزاری اردوی شبانه روزی قسمتی از این مشکل را رفع کردیم.
    لطف الله نسبی درخصوص انگیزه بازیکنان در اردوها گفت: بازیکنان بسیار با انگیزه بوده و در تمرینات تمرکز خوبی داشتند، متاسفانه زمان کمی در اختیار داشتیم وگرنه می توانستیم به نحو مطلوب تری بازیکنان را برای شرکت دراین مسابقات آماده کنیم.
    وی درباره تازه ترین شرایط ملی پوشان نیز اظهارداشت: بازیکنان با توجه به اینکه تمرینات بدنسازی سختی پشت سر گذاشتند، هم اکنون بدن هایشان در زمان افت و خسته است.
    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اضافه کرد: با استراحتی که آن ها داده شده است به طور حتم پیش از مسابقات جهانی سرحال شده و با قدرت در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد.
    تیم ملی ایران در سید دو و درگروه یک این جدول با تیم های تایلند، هلند، بلژیک و برزیل همگروه است. لطف الله نسبی درخصوص شرایط این گروه و بخت ایران برای صعود به سید یک مسابقات جهانی، عنوان کرد: در دوره گذشته درحالی که نوشاد دو پیروزی برای ایران کسب کرد، برابر برزیل با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردیم، اما شرایط فعلی نسبت به گذشته فرق کرده و این روزها نیما نیز در شرایط خوبی بسر می برد و بهتر می تواند به تیم کمک کند.
    وی اضافه کرد: دیدارهای تیم ملی برزیل و بلژیک را درحضور بازیکنان آنالیز و آنان با تازه ترین شرایط این تیم ها آشنا شدند. البته هیچ تیمی را دسته کم نمی گیریم و با تمام قوا درمسابقات شرکت خواهیم کرد.
    سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که آیا از برگزاری اردوی مشترک با بازیکنان چینی و کره ای رضایت دارید؟ تصریح کرد: اردوی مشترک خوبی بود. بازیکنان چینی باشگاه شهرداری تبریز و دو بازیکن کره ای و مربیان کره ای به بازیکنان تیم ایران برای رسیدن به مرز آمادگی کمک بسیار خوبی کردند.
    وی درباره سایر شرایط برگزاری اردوی تیم ملی نیز گفت: مسئولان فدارسیون به طور کامل از تیم حمایت کرده و مطلوب ترین شرایط را به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی مناسب فراهم کردند و امیدواریم این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.
    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درخصوص انتظاراتش از پیشکسوتان نیز گفت: انتظار داریم آنان با حمایت و تشویق هایشان ملی پوشان را برای کسب عنوان دلگرم ترکرده و بتوانیم به سید یک صعود کنیم.
    وی درباره صعود به سید یک نیز گفت: صعود به جمع تیم های حاضر درسید یک، کار بسیار سختی است. اما اگر بتوانیم درگروه خود اول شویم درمرحله بعدی مسابقات که به صورت حذفی برگزار می شود با قرعه استراحت روبه رو شده و در جمع هشت تیم اول قرار می گیریم.
    لطف الله نسبی ادامه داد: پیش بینی می کنم دراین مرحله با تیم های نیجریه، مصر، هند و اسلوواکی باید دیدار کنیم به طورحتم شکست دادن این تیم ها کار سختی است، اما با یک برنامه اصولی می توانیم در مصاف با آن ها به پیروزی برسیم.
    ملی پوشان تنیس روی میز ایران پس ازشرکت در رقابت های جهانی مالزی بلافاصله باید در رقابت های انتخابی المپیک که فروردین ماه در هنگ کنگ برگزار می شود، شرکت کنند. سرمربی تیم ملی درباره حضور ملی پوشان دراین رقابت ها اظهارداشت: شرکت درمسابقات جهانی مالزی برای ایران یک حسن دارد و می توانیم از آن به عنوان دیدار های تدارکاتی مناسب بهره بگیریم.
    به اعتقاد وی تیم های ملی تنیس روی میز با قدرت در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد و حضور ملی پوشان ایران در این مسابقات به میزان آمادگی تیم ملی کمک بسزایی خواهد کرد.
    وی درپاسخ به این سئوال که پیش بینی شما از کسب سهمیه المپیک از سوی ملی پوشان چیست؟ عنوان کرد: بر اساس تصمیمات کمیته برگزار کننده، آسیا به پنج منطقه تقسیم شده است و از هرمنطقه یک نفر می تواند به المپیک صعود کند.
    به گفته وی کسب سهیمه منطقه ای در المپیک حق ملی پوشان ایران است و به طور حتم آن را کسب خواهیم کرد.
    به اعتقاد وی ملی پوشان ایران پس از انتخابی اول باید برای کسب سهمیه های بعدی خود را آماده کنند. از آنجا که تیم های صاحب نام درقاره آسیا از جمله تیم های چین،کره، ژاپن و سنگاپور از طریق رنکینگ های بالا کسب سهمیه می کنند، بازیکنان ایران در صورت آمادگی می توانند سهمیه های بعدی را از آن خود کنند. در این مرحله کشورهای متقاضی می تواند دو نماینده داشته باشد و از جمع آنان شش نفر جواز حضور در المپیک را به دست خواهد آورد.
    تیم ملی تنیس روی میز ایران ششم اسفندماه تهران را به مقصد کوالالامپور ترک می کند.
    ملی پوشان ایران در نخستین دیدار برابر تیم تایلند قرار می گیرند. تیم ایران در صورت صعود به سید یک مسابقات جهانی شگفتی ساز خواهد شد.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی تنیس روی میز: شکست برزیل دور از دسترس نیست"
    تازه ترین اخبار