امروز: یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۰:۱۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72697
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدوارم در این دوره از مسابقات جهانی بهتر از دوره قبل نتیجه بگیریم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ارزیابی خود از شرایط تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات جهانی اظهار داشت: امیدواری ما این…

    مهرداد قارداشی

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدوارم در این دوره از مسابقات جهانی بهتر از دوره قبل نتیجه بگیریم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ارزیابی خود از شرایط تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات جهانی اظهار داشت: امیدواری ما این است که بچه‌ها نسبت به دوره قبل نتیجه بهتری بگیرند. قبلا هم گفتم که تا دو سال آینده نتایج چه خوب و چه بد مربوط به فدراسیون گذشته است و منتسب به من نیست.

    وی ادامه داد: هرچند که بچه ها کار مشکلی در پیش دارند و نمی‌توانیم قولی بدهیم. دوره گذشته به مقام ۲۹ مشترک دست یافتند. با توجه به اینکه تاکنون در مسابقات جهانی حضور پیدا نکرده‌ام، نمی‌توانم ارزیابی درستی از حریفان داشته باشم و کادر فنی می‌تواند بهتر نظر بدهد.

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد اینکه آیا تیم ملی را در مالزی همراهی خواهد کرد یا خیر، گفت: من خیلی اهل سفر نیستم و در زمانی که دبیر بودم، این اتفاق نیفتاد. این بار هم به دلیل اینکه اجلاس فدراسیون جهانی است باید حضور پیدا کنم و دو روز در مالزی خواهم بود و پس از آن باز می‌گردم.

    علیقارداشی در مورد برنامه‌ای بعدی تیم ملی عنوان کرد: بعد از مسابقات جهانی بچه‌ها باید در رقابت‌های پلی آف لیگ حاضر شوند و بعد از پایان لیگ وارد اردوی تیم ملی می‌شوند. ما بازی‌های انتخابی المپیک را در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم دو سهمیه را کسب کنیم. این برای اولین بار است که مسابقات آسیای میانه برگزار نمی‌شود و ملی پوشان کار سختی دارند.

    به گزارش فارس، مسابقات جهانی تنیس روی میز در بخش تیمی ۹ تا ۱۶ اسفند ماه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قارداشی:امیدوارم در مسابقات جهانی بهتر از قبل نتیجه بگیریم"
    تازه ترین اخبار