امروز: یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۹:۲۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72708
    ارسال خبر چاپ خبر
  • راه اندازی بخش طنز وکاریکاتور

    اطلاعیه

    به اطلاع خانواده شریف تنیس روی میز کشور می رساند که با توجه به درخواست برخی بزرگان خانواده تنیس روی میز بلافاصله بعد از پایان رقابتهای جهانی مالزی دوبخش جدید طنز(گل آقا) و کاریکاتور در این سایت راه اندازی خواهد شد. در بخش گل آقا از شخصیت ها و سوژه های بسیار جذاب و پرطرفداری…

    اطلاعیه

    به اطلاع خانواده شریف تنیس روی میز کشور می رساند که با توجه به درخواست برخی بزرگان خانواده تنیس روی میز بلافاصله بعد از پایان رقابتهای جهانی مالزی دوبخش جدید طنز(گل آقا) و کاریکاتور در این سایت راه اندازی خواهد شد.

    در بخش گل آقا از شخصیت ها و سوژه های بسیار جذاب و پرطرفداری استفاده شده است که یقینا علاوه بر شفاف سازی و اطلاع رسانی در باره شخصیتهای غیر واقعی که اصلا وجود خارجی  نداشته  و ندارند مباحثی را مطرح خواهد. شخصیتهای داستانی و غیر واقعی از قبیل (توپول باشی تنیس زیر میزیکی از کشورها…پینوکیوی دروغگوی خپل …گردوی زیر آب زن… و…. ده ها سوژه فکاهی دیگر)

    همچنین در بحث طنز، ماجراهای شنیدنی و جذابی را آماده انتشار کرده که بلافاصله بعد از مسابقات جهانی مالزی منتشر خواهد گردید.(البته در اینجا  بصورت رسمی اعلام میکنیم که هیچ یک از شخصیت ها و موارد قید شده در بخش طنز(گل آقا) وکاریکاتور اصلا وجود خارجی نداشته و ندارد وبصورت داستانی و غیر واقعی منتشر خواهد شد.

    بدیهی است طبق اطلاع رسانی قبلی تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه هیچ مطلب انتقادی(طنز(گل آقا) وکاریکاتور در پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور منتشر نخواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاعیه"
    تازه ترین اخبار