امروز: جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۲:۴۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72712
    ارسال خبر چاپ خبر
  • توماس ویکرت، رییس فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) صحبت‌هایی مبنی بر اینکه ورزشکاران برتر این ورزش از راکت‌های غیر قانونی استفاده می‌کنند را رد کرده است. به‌ گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ‌ایسنا‌ و به نقل از سایت Inside the games، تیمو بول، هموطن آلمانی دیکرت اعلام کرد ۸۰…

    -h300_2013-Weikert-300x400

    توماس ویکرت، رییس فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) صحبت‌هایی مبنی بر اینکه ورزشکاران برتر این ورزش از راکت‌های غیر قانونی استفاده می‌کنند را رد کرده است.

    به‌ گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ‌ایسنا‌ و به نقل از سایت Inside the games، تیمو بول، هموطن آلمانی دیکرت اعلام کرد ۸۰ درصد از ورزشکاران بین‌المللی تنیس روی میز از قوانین ITTF پیروی نمی‌کنند.

    بول در این باره گفته است: در لاستیک روی راکت‌ها ممکن است از مواد شیمیایی استفاده شده باشد که بر روی پرتاب توپ تاثیرگذار باشد. این اتفاق تنها برای چینی‌ها نمی افتد بلکه ممکن است اروپایی‌ها و آسیایی‌ها نیز از این ترفند استفاده کنند. برای اثبات این قضیه باید لاستیک برداشته شود و به آزمایشگاه فرستاده شود. از مدت‌ها قبل فدراسیون را تشویق به این کار کرده بودم اما فدراسیون این کار را غیر عقلانی می‌داند.

    با این حال رییس فدراسیون این مساله را رد کرده است. او در این باره گفته است: ITTF پروسه آزمایش راکت دارد تا مطمئن شود همه در یک سطح و یک شرایط باهم بازی می‌کنند. بول می‌تواند نظرات خاص خود را در این باره داشته باشد اما مطمئن هستم پروسه آزمایش از تقلب در این زمینه جلوگیری می‌کند.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احتمال استفاده از راکت‌های تقلبی در بازی‌های بین‌المللی پینگ‌پنگ"
    تازه ترین اخبار