امروز: یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۰:۱۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72745
    ارسال خبر چاپ خبر
  • روز اول مسابقات تنیس روی میز جهان در مالزی در حالی به پایان رسید که تیمهای مردان و زنان کشورمان با پیروزی این روز را پشت سر گذاشتند. بررسی وضعیت پیش روی تیم ملی مردان: تیم ملی مردان کشورمان در دیدار اول خود در یک دیدار نچندان دلچسب والبته تا حدودی لرزان برابر تیم تایلند…

    مالزی

    روز اول مسابقات تنیس روی میز جهان در مالزی در حالی به پایان رسید که تیمهای مردان و زنان کشورمان با پیروزی این روز را پشت سر گذاشتند.

    بررسی وضعیت پیش روی تیم ملی مردان:

    تیم ملی مردان کشورمان در دیدار اول خود در یک دیدار نچندان دلچسب والبته تا حدودی لرزان برابر تیم تایلند که در رده بندی تیمی جهان ۱۳ پله از تنیس روی میز کشورمان عقب می باشد قرار گرفت و با نتیجه دلهره آور ۳بر۲ پیروز گردید.

    برخی از کارشناسان والبته سرمربی تیم ملی کشورمان یکی از دلایل این اتفاق را دوری از مسابقات وخصوصا حساسیت بازی اول در چنین مسابقات مهمی قلمداد کرده بود.

    در هر صورت باید توجه داشت که برادران عالمیان که جزو جوانترهای تیم ملی بوده برابر (پاداساک)مرد شماره یک تایلندکه دارای رتبه جهانی ۲۳۹ جهان بوده ودر واقع از نفر سوم تیم ملی کشورمان در رده بندی نیز عقب تر می باشد شکست خورده اند!

    دیدارهای بعدی تیم ملی مردان کشورمان که در جایگاه ۳۰ جهان قرار دارد با تیمهای هلند با رتبه تیمی جهانی ۴۲ وکانادا با رتبه تیمی جهانی ۶۹ وبلژیک با رتبه جهانی ۳۵ وتیم ملی برزیل که در جایگاه ۱۸ جهان قرار دارد برنامه ریزی شده است.

    آنچه مسلم است رقابت با تیمهایی از قبیل هلند وکانادا وبلژیک گرچه با شرایط فعلی از اهمیت برخوردار بوده اما آنچه به نظر می رسد این است که قفل بسته صعود تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با پیروزی برابر برزیل باز خواهد شد والبته هرچند کار بسیار دشواری می باشداما امیدواریم تیم ملی مردان کشورمان بتواند با شاه کلید رئیس جدید فدراسیون شگفتی ساز گردد .

    بررسی وضعیت پیش روی تیم ملی بانوان:

    تیم ملی بانوان کشورمان که سالهاست با ترکیب سنتی خود متشکل از نداشهسواری و محجوبه عمرانی و مریم صامت به میدانهای مختلف و متعدد بین المللی و جهانی حضور پیدا کرده در حال حاضر در جایگاه تیمی ۵۲ جهان قرار گرفته که در بازی اول ودوم خود تیمهای پاکستان و وسریلانکا را که به ترتیب در جایگاه ۷۶ و۶۶ قرار دارند با نتیجه ۳برصفر شکست داده است.

    دیدار بعدی تیم ملی بانوان کشورمان با تیمهای اتیوپی و فیلیپین بوده که به ترتیب در پله ۸۳و۶۳ می باشند بوده که به نظر می رسد همانند دو دیدار قبلی وبا نتیجه مشابه به سود بانوان کشورمان به پایان خواهد رسید.

    اما در این بین وضعیت تیم ملی ونزوئلا با دارا بودن جایگاه ۵۰ جهان کمی تا اندکی متقاوت تر از سایر تیمها بوده و به نظر می رسد از طرفی تنها مانع و از دیگر سو، سکوی پرشی برای تیم ملی بانوان کشورمان به دسته دوم زنان جهان تلقی می گردد که با توجه به دوپله اختلاف ،پیروزی بر این تیم نباید کار مشکلی برای ملی پوشان کشورمان محسوب گردد.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شاه کلید صعود ملی پوشان ایران در مسابقات جهانی مالزی"
    تازه ترین اخبار