امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۰:۲۲:۳۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7275
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدون شک در دورانی زندگی میکنیم که این دوران  به نام عصر تکنولوژی و ارتباطات لقب گرفته است.اینترنت یا اینترانت؛  دنیایی با این وسعت را مبدل به جزیره کوچکی کرده  که همه از آن باخبرند.درعصرارتباطات و اطلاعات  هیچ چیز از هیچ کس پنهان نیست و همه بصورت  آنلاین و زنده  از هم باخبرهستند ودقیقا به همین اندازه میتوان…

    بدون شک در دورانی زندگی میکنیم که این دوران  به نام عصر تکنولوژی و ارتباطات لقب گرفته است.اینترنت یا اینترانت؛  دنیایی با این وسعت را مبدل به جزیره کوچکی کرده  که همه از آن باخبرند.درعصرارتباطات و اطلاعات  هیچ چیز از هیچ کس پنهان نیست و همه بصورت  آنلاین و زنده  از هم باخبرهستند ودقیقا به همین اندازه میتوان از پیشرفت ها و مشکلات  با خبر شد.

    درشرایط فعلی  ایجاد یک سیستم جامع مکانیزه  که بصورت یکپارچه  مورد استفاده قرار گیرد ؛ برای رشته  ظریف و حساس و در عین حال  پرشتاب  پینگ پنگ  کشور پیشنهاد می گردد.

    دراین سیستم یکپارچه  که با کمترین هزینه  راه اندازی می گردد میتوان به سادگی فعالیت ها ی زیرمجموعه ها را که همانا هیئت های استان ها می باشند زیر نظر گرفت.

    این سیستم یکپارچه ومکانیزه تمام فعالیت های هیئت های شهرستان ها را به استان ها  و در نهایت فعالیت مورد تایید استان ها را به مرکز که همانا فدارسیون است وصل میکند.

    دراین سیستم یکپارچه که به بخش های مختلفی از قبیل مشخصات بازیکن ومربی و …وکارکرد وفعالیت مربیان  وزحمت کشان ودر یک کلام تمام آنچه که مسئولین مدیریتی وفنی و روابط عمومی و … به آن نیازدارند  وجود دارد.

    بطورمثال برای کارنامه دار شدن مربیان در سطح کشور باید در فدارسیون چند نفر این موارد را پیگیر وجمع بندی نمایند اما در صورت ایجاد این سیستم یکپارچه ومکانیزه  با یک  کلیک تمام اطلاعات مورد نظر در اختیار ما قرارخواهد گرفت.

    حتی اجرای این طرح میتواند برای وزارت ورزش و جوانان هم مفید باشد ودر آینده این وزارتخانه نوپا تمام فدراسیونها را از این طریق به هم متصل نماید و برآنان نظارت کند.

    ای کاش فدارسیون تنیس روی میز اولین فدراسیونی باشد که برای ایجاد این سیستم یکپارچه اقدام عملی نماید.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدارسیون تنیس روی میز اولین فدارسیونی باشد که به سیستم یکپارچه مجهز می شود!!!"
    1. افشين احمدي گفت:

      نظر بسیار خوب ومناسبی است بنده موافقم و معتقدم در دنیای امروز پیشرفت به معنای واقعی نه پیشرفت موقت و موردی زمانی محقق خواهد شد که ما برنامه ریزی و افقهای تعیین شده داشته باشیم و افقی روشن ترسیم نخواهد شد مگر انکه ما دیتا و اطلاعات صحیح داشته باشیم و جایگاه خود را بدانیم که بهرمندی ازIT و تکنولوژی روز این مساله را برای ما میسر خواهد نمود.


    تازه ترین اخبار