امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۲:۳۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72786
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمانی جهان مالزی

    شکست تلخ ایران برابر بلژیک

    شکست تلخ تنیس روی میز مردان ایران برابر بلژیک رقم خورد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای تنیس روی میز جهانی مالزی ۲۰۱۶ تیم ملی مردان کشورمان که در گروه E این رقابتها قرار دارد در چهارمین دیدار خود با مصاف تیم ملی بلژیک رفت وبا نتیجه ۳بر۲ شکست خورد. در اولین…

    مالزی

    شکست تلخ تنیس روی میز مردان ایران برابر بلژیک رقم خورد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای تنیس روی میز جهانی مالزی ۲۰۱۶ تیم ملی مردان کشورمان که در گروه E این رقابتها قرار دارد در چهارمین دیدار خود با مصاف تیم ملی بلژیک رفت وبا نتیجه ۳بر۲ شکست خورد.

    در اولین دیدار این مسابقه نیما عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۱۲۴ برابر روبین دیوس دارنده رنکینگ جهانی ۱۲۹ قرار گرفت وموفق شد این بازیکن را با نتیجه قابل قبول ۳برصفر شکست دهد.

    دومین دیدار را نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۱۳۴ برابر سدریک از بلژیک دارنده رنکینگ جهانی ۱۱۸ آغاز کرد که در نهایت این دیدار با نتیجه ۳بر۲ به سود بازیکن بلژیکی به پایان رسید.

    سومین دیدار این مسابقه را افشین نوروزی دارنده رنکینگ جهانی ۲۳۲ برابر فلورنت دارنده رنکینگ جهانی ۲۱۱ آغاز کرد که در نهایت این نوروزی بود موفق شد طی یک نمایش عالی بانتیجه ۳بر۱ از سد این بازیکن بلژیکی عبور نماید.

    چهارمین بازی این دیدار را نیما عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۱۲۴ برابر سدریک دارنده رنکینگ جهانی ۱۱۸ آغاز کرده که در نهایت این بازیکن بلژیکی بود که موفق شد با نتیجه ۳بر۱ از سد نیما عالمیان عبور نماید.

    دیدار پنجم وسرنوشت ساز این مسابقه بین نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۱۳۴ وروبین دیوس دارنده رنیکنگ جهانی ۱۲۹ برگزار گردید که در نتیجه این بازیکن بلژیکی بود که موفق شد با نتیجه ۳بر۱ از سد نوشاد عالمیان عبور نماید.

    به نظر می رسد که با این شکست غیر منتظره کار برای صعود تیم ملی مردان کشورمان به دسته یک جهانی بسیار دشوار وتاحدودی غیر ممکن گردد.

    ارنج وریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    Untitled

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شکست تلخ ایران برابر بلژیک"
    1. حسینی گفت:

      شرایط صعود تیم ملی با این باخت چگونه مهیا می شود؟

    2. محمد رضا عدالت پناه گفت:

      احتراما به نظر میرسد نوشاد عالمیان با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد ولی با این حال برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم

    3. امیر عمیدی گفت:

      با سلام باید بازی ایران و برزیل و برزیل با بلژیک را دید تا تکلیف این گروه روشن شود . بازی ونزوئلا با تیم بانوان کشورمان هم امروز فوق العاده اهمیت دارد.

    4. حسینی گفت:

      با تشکر از آقای عمیدی بابت توضیح شان


    تازه ترین اخبار