امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۸:۱۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72834
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آنها خودشان هم پیروزی را باور نداشتند

    نوروزی: با بدشانسی به بلژیک باختیم

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: مقابل بلژیک می‌توانستیم ۳ بر صفر برنده باشیم اما با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزام خبرگزاری فارس به مالزی، در مورد شرایط تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی اظهار داشت: تیم ایران در دست…

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: مقابل بلژیک می‌توانستیم ۳ بر صفر برنده باشیم اما با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزام خبرگزاری فارس به مالزی، در مورد شرایط تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی اظهار داشت: تیم ایران در دست دوم جهان قرار دارد و تاکنون سه بازی خود را برده‌ایم و روز گذشته نیز به مالزی باختیم اما با این وجود صعودمان قطعی شده است و در حال حاضر جنگ برای اول تا سومی است که امروز باید با برزیل مسابقه دهیم.

    وی در مورد شرایط خودش گفت: بازی خوبی را تاکنون انجام دادم و ۴ برد را داشته‌ام. در ۴ بازی گذشته شرایط خوبی داشتم و امروز هم مقابل برزیل بازی حساسی پیش رو داریم.

    ملی‌پوش تیم ملی ایران تأکید کرد: همه بچه‌ها با انگیزه‌ هستند و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می‌دهند. در دیدار با بلژیک هم که شکست خوردیم بازی نزدیکی داشتیم. به نظر من می‌توانستیم در این دیدار ۳ بر صفر پیروز باشیم اما با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. شاید خود بلژیکی‌ها هم باور نمی‌کردند چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

    نوروزی عنوان کرد: برزیل از لحاظ رده‌بندی تیم نخست دسته دو جهان است و بازیکنان‌شان رنکینگ زیر صد جهان را دارند. امیدوارم در این بازی بتوانیم پیروز میدان باشیم.

    به گزارش فارس، تیم‌ ملی کشورمان در آخرین بازی دور مقدماتی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب به وقت محلی به مصاف برزیل می‌رود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی: با بدشانسی به بلژیک باختیم"
    تازه ترین اخبار