امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۴:۵۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72837
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: ما بیش‌ترین تماشاگر را در مسابقات جهانی داریم و حضور آنها قوت قلبی برای ما است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به مالزی، تیم ملی امید کشورمان عصر روز گذشته مقابل برزیل در مسابقات قهرمانی جهان، ۳ بر ۲ شکست…

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: ما بیش‌ترین تماشاگر را در مسابقات جهانی داریم و حضور آنها قوت قلبی برای ما است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به مالزی، تیم ملی امید کشورمان عصر روز گذشته مقابل برزیل در مسابقات قهرمانی جهان، ۳ بر ۲ شکست خورد و با این نتیجه در رده سوم گروه خود قرار گرفت.

    پس از این مسابقه نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان پس از این بازی با سایت فدراسیون جهانی گفت‌وگو کرد.

    وی در پاسخ به این سؤال که هواداران زیادی امروز شما را تشویق کردند،‌ نظرتان در این باره چیست؟ گفت: خیلی خوشحالم که تماشاگران آمدند و بازی ما را دیدند، ما از همه تیم‌های حاضر، تماشاگر بیش‌تر داریم و این یک قوت قلب برای ما است.

    ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سؤال که پینگ پنگ ایران نسبت به ۱۰ سال گذشته چه تفاوتی کرده است، گفت: پینگ پنگ و تنیس روی میز ایران نسبت به ۱۰ سال گذشته خیلی بهتر شده و بازیکنان خوبی پرورش یافته‌اند.

    عالمیان تأکید کرد: تنیس روی میز ما در مسابقات بین‌المللی زیادی شرکت کرده و توانایی خودش را نشان داده است. همین موضوع باعث شده این رشته در بین مردم طرفداران و علاقه‌مندان زیادی را پیدا کند.

    وی همچنین در مورد بازی با برزیل گفت: ما در این مسابقه شانس پیروزی داشتیم و می‌توانست این اتفاق بیفتد،‌ اما نشد. باید به بازی‌های آینده فکر کنیم.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان: بیش‌ترین تماشاگر را در مسابقات جهانی داریم"
    تازه ترین اخبار