امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۴:۴۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72841
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان برابر صربستان شکست بدی را متحمل شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی مردان کشورمان که بعنوان سومین تیم از مرحله گروهی به دور بعدی مسابقات صعود کرده بود برابر تیم صربستان به میدان رفت ودر حالی که با نتیجه ۲برصفر از حریف صرب خود پیش…

    مالزی

    تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان برابر صربستان شکست بدی را متحمل شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی مردان کشورمان که بعنوان سومین تیم از مرحله گروهی به دور بعدی مسابقات صعود کرده بود برابر تیم صربستان به میدان رفت ودر حالی که با نتیجه ۲برصفر از حریف صرب خود پیش بود با نتیجه ۳بر ۲ شکست خورد.

    این شکست در حالی برای ملی پوشان کشورمان رقم خورد که در باز اول نیما عالمیان دارنده رتبه۱۲۴جهانی برابر الکساندر کاراکاسویک دارنده رتبه جهانی ۷۵ سخت ترین بازی ممکن را طی یک نمایش قدرتمندانه به سود خود به پایان رساند.

    دومین دیدار حساس این مسابقه بین نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۱۳۴ ومارکو جتوویچ دارنده رنکینک جهانی ۱۵۴ برگزار گردید که در این دیدار نیز نماینده کشورمان بانتیجه مشابه ۳بر۱ از سد این بازیکن گذشته تا از لحاظ روحی و روانی شرایط برای پیروزی ملی پوشان کشورمان رقم بخورد.

    سومین دیدار این دیدار بین افشین نوروزی دارنده رنکینگ جهانی ۲۳۲ وزسولت پیتو دارنده رنکینگ جهانی ۱۴۴ برگزار گردید ( این بازیکن بعنوان نفر دوم تیم ملی صربستان از لحاظ رنکینگ ومقام محسوب می شود ) که بازیکن صربستان موفق شد با نتیجه ۳برصفر از سد نماینده کشورمان عبور نماید.

    چهارمین دیدار را نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۱۳۴ والکساندر کاراکاسویک دارنده رتبه جهانی۷۵ برگزار کردند که درنتیجه این بازیکن صربستان بود که موفق شد با نتیجه مقتدرانه ۳بر صفر از سد نماینده کشورمان عبور نماید.

    دیدار حساس ونهایی این رقابت را نیما عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۱۲۴ و مارکو جتوویچ دارنده رنکینک جهانی۱۵۴ برگزار کردند که درنهایت این دیدار با نتیجه ۳بر۱ به سود نماینده صربستان به پایان رسید.

    تیم ملی مردان کشورمان در دوره قبل در جایگاه ۲۹ جهان  قرار گرفته بود  که این بار با این نتیجه تیم ملی مردان کشورمان به نسبت دوره قبل با سه پله سقوط در جایگاه ۳۳ مردان جهان خواهد ایستاد ومطمئنا کار برای دوره بعدی بسیار مشکل تر خواهد شد.

    ارنج وریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    Untitled

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شکست مردان ایران برابر صربستان/ارنج طلائی صربستان!"
    تازه ترین اخبار