امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۰:۱۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72844
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که مسابقات مهم جهانی مالزی در حال برگزاری می باشد متاسفانه سایت فدراسیون روی میز در خواب خوش زمستانی به سر می برد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در حالی که مسابقات بسیار مهم جهانی تنیس روی میز در مالزی در حال برگزاری می باشد و نمایندگان کشورمان در این مسابقات مهم…

    قضاوت

    در حالی که مسابقات مهم جهانی مالزی در حال برگزاری می باشد متاسفانه سایت فدراسیون روی میز در خواب خوش زمستانی به سر می برد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در حالی که مسابقات بسیار مهم جهانی تنیس روی میز در مالزی در حال برگزاری می باشد و نمایندگان کشورمان در این مسابقات مهم حضور دارند سایت فدراسیون در خواب خوش زمستانی به سر می برد که به جرات می توان ادعا کرد که آخرین سایتی است که اخبار مربوط به این رشته را آن هم با ادبیات و نوشتاری غیر حرفه ای که برای وب سایت رسمی یک فدراسیون با قدمت همانند تنیس روی میز خوشایند نمی باشد اطلاع رسانی می نماید.

    نکته قابل توجه اینکه کسانی که در پنج سال گذشته بارها وبارها برعلیه وب سایت فدراسیون وقت خرده می گرفته و همواره از خواب خرگوشی این وب سایت انتقاد می کردند در حال حاضر در فدراسیون تنیس روی میز به سر برده واین وب سایت زیر مجموعه آنان قرار گرفته است.

    پس حالا چه اتفاقی افتاده که در آن دوران این تاخیر و عملکرد غیر قابل قبول باید مورد انتقاد قرار می گرفت و الان که شاید به مراتب اوضاع اطلاع رسانی بدتر از فدراسیون قبلی شده؛ خبری از انتقاد نیست وهمه چیز باید عالی جلوه داده شود؟

    بطور مثال در زیر تصویر تیتر یکی از مطالب آمده است:

    Untitled

    به نظر شما تیتر:((ایران مردانه مقابل برزیل جنگید)) یک تیتر حرفه ای و قابل قبول واز همه مهمتر مرتبط با ورزش و تنیس روی میز ودر حد شخصیت سایت دولتی فدراسیون تنیس روی میز کشور می باشد؟؟؟

    قضاوت با شما!!!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سایت فدراسیون تنیس روی میز در خواب زمستانی"
    تازه ترین اخبار