امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۵:۳۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7285
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور آلیوا المیرا گفت »، با بیان اینکه از سال ۱۹۹۴ تاکنون سرمربی این تیم هستم، اظهار داشت: بهترین بازیکنان قزاقستان را برای حضور در ایران انتخاب کرده ام. باید بگویم که بازیکنان ایرانی بسیار پیشرفت کرده اند و از لحاظ تکنیکی رشد قابل توجهی داشته اند که…

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور آلیوا المیرا گفت »، با بیان اینکه از سال ۱۹۹۴ تاکنون سرمربی این تیم هستم، اظهار داشت: بهترین بازیکنان قزاقستان را برای حضور در ایران انتخاب کرده ام. باید بگویم که بازیکنان ایرانی بسیار پیشرفت کرده اند و از لحاظ تکنیکی رشد قابل توجهی داشته اند که این نشانگر زحمات فراوان مربیان ایرانی است.
    وی با اشاره به رده ششم تیم پینگ پنگ بانوان قزاقستان در آسیا اضافه کرد: با این وجود ورزشکاران ایران به راحتی توانستند بازیکنان ما را شکست دهند، آنها با کمی تلاش بیشتر می توانند جزو برترین های پینگ پنگ باشند.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان قزاقستان در خصوص اشکالات تیم ایران گفت: من نمی توانم ایرادی از تکنیک بازیکنان ایران بگیرم. ما از ۲ شیوه متفاوت بازی استفاده می کنیم و نمی توانم بگویم کدامیک بهتر است. بازیکنان ایرانی فشار روحی زیادی را متحمل شدند و شاید این استرس روی عملکرد آنها تأثیر گذار بود.
    المیرا با بیان اینکه ششمین حضور خود را در ایران تجربه می کنم، افزود: ۲نفر از بازیکنان برای دومین بار و یک نفر هم اولین باری است که به ایران می آیند. میزبانی ایران در این رقابت ها بسیار خوب بود؛ هیچ کمبودی احساس نکردیم و حس نمی کردیم که به کشور غریبی سفر کرده ایم.
    وی با اشاره به رویارویی بازیکنان ایرانی با تیم قزاقستان در مسابقات انتخابی المپیک که اواخر دی در ایران برگزار می شود، اظهار داشت: البته که می ترسم در آن مسابقات مقابل ایران شکست بخوریم و از راهیابی به المپیک بازبمانیم. برگزاری این مسابقات کمک فراوانی به ما کرد تا حریف را بهتر بشناسیم و اشکالات خود را برای مسابقات انتخابی برطرف کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "المیرا: با بهترین بازیکنانم به گرگان آمدم/ از شکست برابر بانوان ایران می ‌ترسم"
    تازه ترین اخبار