امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۵:۵۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72909
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان گفت: توانستیم با بازی‌های خوبی که انجام دادیم قهرمان دسته سوم جهان شویم و نشان دادیم که توانایی‌های بانوان ایران زیاد است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار اعزامی فارس از مالزی، مریم صامت پس از قهرمانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مسابقات…

    ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان گفت: توانستیم با بازی‌های خوبی که انجام دادیم قهرمان دسته سوم جهان شویم و نشان دادیم که توانایی‌های بانوان ایران زیاد است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار اعزامی فارس از مالزی، مریم صامت پس از قهرمانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مسابقات دسته ۳ جهان و صعود به دسته ۲ دنیا اظهار داشت: دیدار با ازبکستان بسیار سخت‌تر از بازی‌های قبل بود چون فینال رقابت‌ها محسوب می‌شد و استرس این را داشتیم که به قهرمانی برسیم.

    وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با بازی‌های خوبی که انجام دادیم این مقام ارزشمند را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم و نشان دادیم که توانایی‌های بانوان ایران زیاد است.

    ملی‌پوش کشورمان عنوان کرد: با این صعود کار ما و مسئولیت‌مان برای آینده بیشتر می‌شود چون باید در مسابقات دسته ۲ حاضر شویم که آنجا هم تیم های قدرتمندی حضور دارند.

    وی در پایان گفت: این قهرمانی برای ما بسیار ارزشمند است و از صمیم قلب خوشحالیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صامت: نشان دادیم که توانایی بانوان ایران زیاد است"
    تازه ترین اخبار