امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۵:۳۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72920
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق پیش بینی قبلی وب سایت شخصی دبیر حال حاضر فدراسیون از دسترس خارج شد!!! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، وب سایت شخصی دبیر حال حاضر فدراسیون تنیس روی میز تحت عنوان پایگاه مستقل  اطلاع رسانی تنیس روی میز به آدرس(www.ttsport.ir) از دسترس خارج گردید. از آنجائیکه این سایت در طی چند سال…

    Untitled

    طبق پیش بینی قبلی وب سایت شخصی دبیر حال حاضر فدراسیون از دسترس خارج شد!!!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، وب سایت شخصی دبیر حال حاضر فدراسیون تنیس روی میز تحت عنوان پایگاه مستقل  اطلاع رسانی تنیس روی میز به آدرس(www.ttsport.ir) از دسترس خارج گردید.

    از آنجائیکه این سایت در طی چند سال گذشته یکی از سایتهای منتقد فدراسیون قبلی محسوب می شد و در آن شعارها و راهکارها و اهداف مهمی در صورت تصدی فدراسیون  توسط این طیف به ثبت رسیده بود می توان از آن بعنوان منبعی برای مقایسه دیدگاهها و نظریات جالب و شنیدنی مسئول آن که در شرایط فعلی دبیر حال حاضر فدراسیون می باشد استخراج نمود.

     با توجه به اینکه  در مدت روی کار آمدن  به نظر می رسد برخلاف تمام گفته ها وشعارهای قبلی عمل شده است سعی داشتیم بصورت روان و شفاف هر هفته دو مطلب از این سایت را جهت تنویر افکار عمومی رسانه ای نماییم که از قضا این روال منطقی باعث روشن شدن ذهن بسیاری از دوستان مشترک شده بود.

    البته لازم است اعلام نمایم با توجه به اینکه پیش بینی می شداین وب سایت بزودی با محدودیت  روبرو گردد طی چند روز صرف وقت تمام مطالبی را که نیاز بوده استخراج شده که به مرور زمان اطلاع رسانی خواهد شد.

    به نظر می رسد که با بسته شدن این سایت آن هم در شرایط فعلی که از نوشته ها و گفته های مسئول آن برای شفاف سازی  واطلاع رسانی استفاده می گردید، افکار محترم عمومی شامل پیشکسوتان و صاحب نظران و حتی دوستان مشترک  وجوانترها و.. خصوصا رسانه ها با درایت و کنجکاوی خود بهتر و بیشتر به واقعیات موجود نزدیک تر خواهند شد.

    نکته قابل تامل اینکه شنیده شده برخی افراد در پی ایجاد محدودیت برای پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور بعنوان مرجع ومرکز تنیس روی میز ایران بدلیل انتشار برخی واقعیات ها و شفاف سازیها تحت عنوان تشویش اذهان عمومی و… بوده در حالی که اینگونه موارد در وب سایتهای خود چیزی به مراتب صدها برابر بیشتر وتند تر وقابل پیگیری به ثبت رسیده که طبق شنیده ها قرار است در وقت مقتضی و با تناسب اوضاع جاری افرادی که از این طریق  تحت شعاع قرار گرفته اند پیگیر شکایت از آن گردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سایت دبیر حال حاضر فدراسیون از دسترس خارج شد!!!"
    تازه ترین اخبار