امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۳:۴۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72921
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پیش بینی محدود شدن وب سایت دبیر حال حاضر فدراسیون. با توجه به شرایط فعلی وتناقضات موجود پایگاه مستقل اطلاع رسانی پینگ پنگ که در دوران فدراسیون گذشته بعنوان محلی برای انتقادات گاها تند شده بود ،در حال حاضر بعنوان مرکز اسناد واطلاعاتی بیاد ماندنی در جهت مقایسه وشفاف سازی و… این شعارها گردیده است….

    stock-vector-table-tennis-icon-224620435

    پیش بینی محدود شدن وب سایت دبیر حال حاضر فدراسیون.

    با توجه به شرایط فعلی وتناقضات موجود پایگاه مستقل اطلاع رسانی پینگ پنگ که در دوران فدراسیون گذشته بعنوان محلی برای انتقادات گاها تند شده بود ،در حال حاضر بعنوان مرکز اسناد واطلاعاتی بیاد ماندنی در جهت مقایسه وشفاف سازی و… این شعارها گردیده است.

    لذا با توجه به اینکه انتشار این مطالب با ذکر منبع در پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور بعنوان پربازدیدترین اخبار به ثبت رسیده است پیش بینی می شود امیدواریم مشکلی در جهت محدود سازی و… برای این وب سایت بوجود نیاید.

    البته واقعا دوست نداریم چنین اتفاقی خصوصا در این شرایط رخ دهد زیر افکار محترم عمومی و خانواده تنیس روی میز کشور وخصوصا رسانه ها رابا کنجکاوی بیشتر و اما واگر مواجه خواهد ساخت.

    ضمن تشکر از مسئول این سایت در روزهای آینده هرهفته دو مطلب از این وب سایت  وجهت تنویر  افکار محترم عمومی  آن هم با ذکر منبع اطلاع رسانی خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اهمیت یافتن پایگاه مستقل اطلاع رسانی در شرایط فعلی"
    تازه ترین اخبار