امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۹:۴۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72969
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وب سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) طی گزارشی شاید سیاسی ویک سویه در ارتباط با حجاب اسلامی بانوان ارزشمند تنیس روی میز کشورمان مطلبی دوپهلو را منتشر کرده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در این گزارش معنا دار در حالی که باید مطلقا به قهرمانی ملی پوشان محجوب کشورمان  آن هم…

    خبرفوری

    وب سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) طی گزارشی شاید سیاسی ویک سویه در ارتباط با حجاب اسلامی بانوان ارزشمند تنیس روی میز کشورمان مطلبی دوپهلو را منتشر کرده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در این گزارش معنا دار در حالی که باید مطلقا به قهرمانی ملی پوشان محجوب کشورمان  آن هم بدور از پرداختن به مسائل اعتقادی و سیاسی  کشورها پرداخته می شد تا بعنوان الگوئی مناسب در سطح بین الملل مطرح گردد متاسفانه با برخی شیطنت های رسانه ای دوپهلو سعی در تحت شعاع قرار دادن حجاب افتخار آفرینان محجبه کشورمان داشته است.

    آنچه به نظر می رسد است که حجاب یک اعتقاد و آرمان ودر نهایت باعث افتخار  ملت مسلمان و شهید پرور کشورمان می باشد که نه تنها محدودیت محسوب نشده بلکه باعث وقار و جلوگیری از بسیاری از آفت ها محسوب می شود که از قضا در بیشتر وصیتهای شهدای ماندگار کشورمان نیز به حفظ آن اشاره شده است.

    اصولا سایت فدراسیون جهانی می بایست با احترام  واطلاع کامل در ارتباط با بحث حجاب  بانوان کشورمان آن هم بدون نامگذاری آن بعنوان یک محدودیت می پرداخت که متاسفانه و باتاسف نویسنده این مطلب پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و بانوان افتخار آفرین کشورمان را متعلق به کشوری محافظه کار منتصب کرده است.

    هرچند نمایندگان فهیم وبا عفیف کشورمان بخوبی بحث حجاب را در این گزارش مطرح کرده اند اما کمترین انتظار از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز کشورمان پیگیری واطلاع رسانی در باره ومکاتبه با فدراسیون جهانی در باره این مورد مهم بوده تا در آینده وقتی در باره ایران بزرگ قلم زنی میگردد با اطلاع و احتیاط بیشتری به آن پرداخته شود.

    از نزدیک پیگیر عکس العمل فدراسیون تنیس روی میز در این ارتباط خواهیم بود.

    برای دیدن این مطلب برروی لینگ زیر کلیک فرمایید

    http://ittf.com/Media/16WTTC/_day7/pg2.html

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش دوپهلوی فدراسیون جهانی از حجاب ملی پوشان کشورمان"
    تازه ترین اخبار