امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7297
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور فاطمه پوستین‌دوز در گفت »، در خصوص نخستین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ بانوان اظهار داشت: برای اولین بار است که مسابقات بین المللی با عنوان جام فجر در استان گلستان برگزار می شود. بسیاری از بازیکنانی که در مسابقات شرکت کرده اند دارای رنکینگ بالایی…

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور فاطمه پوستین‌دوز در گفت »، در خصوص نخستین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ بانوان اظهار داشت: برای اولین بار است که مسابقات بین المللی با عنوان جام فجر در استان گلستان برگزار می شود. بسیاری از بازیکنانی که در مسابقات شرکت کرده اند دارای رنکینگ بالایی هستند، با توجه به اینکه این مسابقات در رنکینگ جهانی تأثیرگذار است، میزبانی این رقابت ها تجربه بسیار خوبی خواهد بود و امیدوارم که ورزشکاران ما بتوانند مقام اول را کسب کنند.
    وی با بیان اینکه بهترین های پینگ پنگ جهان در آسیا قرار دارند، ادامه داد: برای اینکه ایران بتواند جای خود را در میان برترین های قاره کهن پیدا کند، نیاز به برنامه ریزی منسجم، اردوهای مداوم و کار زیادی داریم. بازیکنان ما از لحاظ فنی چیزی از دیگران کم ندارند و اگر در تورنمنت های بیشتری شرکت کنند، هم تجربه بیشتری کسب می کنند و هم از استرس آنها کاسته می شود.
    نایب رئیس بانوان فدراسیون پینگ پنگ خاطرنشان ساخت: کمیته بین الملل دعوتنامه های زیادی برای کشورهای مختلف فرستاد؛ کشورهای عربی به خاطر شرایط کنونی‌شان نتوانستند به مسابقات بیایند و دیگر کشورها هم احتمالاً به دلیل اینکه ایران برای اولین بار میزبان این مسابقات است و شناخت کافی از کشور ما و برگزاری مسابقات در آن ندارند، استقبال کمتری کرده اند.
    پوستین دوز با بیان اینکه مسابقات انتخابی المپیک (آسیای میانه) دی ماه در تهران برگزار می شود، اضافه کرد: بهمن ماه هم برای شرکت در مسابقات آسیایی تیم را به ماکائو اعزام خواهیم کرد. در نظر داریم که سال آینده یک دوره مسابقات بین المللی را در قزوین برگزار کنیم که در رنکینگ جهانی تأثیر گذار باشد تا تعداد نفرات بیشتری در رقابت ها شرکت کنند.
    وی در پاسخ به حضور سرمربی خارجی در تیم ملی پینگ پنگ بانوان گفت: اصطلاح سرمربی را هنوز برای پینگ پنگ به کار نبرده ایم؛ طبق برنامه‌ای که داشتیم قرار بود یک مربی مجارستانی برای بانوان به خدمت بگیریم که به دلیل عدم توافق بر سر بحث مالی و مدت حضور در اردو، این امر لغو شد. در نظر داریم با مربیان خارجی دیگری مذاکره کنیم، اما فعلاً تا عملی نشدن این موضوع نمی خواهیم صحبتی داشته باشیم.
    نایب رئیس بانوان فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: مشکل جامعه پینگ پنگ بانوان نداشتن یار تمرینی است. بسیاری از بازیکنان با خانواده هایشان تمرین می کنند. اگر بتوانیم حریفان تمرینی خوبی برای بازیکنان به خدمت بگیریم که از لحاظ قدرت دست و سرعت شرایط خوبی داشته باشند، کمک زیادی به آنها خواهد شد.
    فاطمه پوستین دوز در خصوص لغو اعزام بانوان پینگ پنگ باز به کمپ اشلاگر اتریش گفت: شرایط این کمپ بسیار خوب بود، اما تنها مشکلی که داشت این بود که مربی زن در این کمپ حضور نداشت و ما به دلیل پایبندی به ارزش ها نتوانستیم بانوان را به این اردو اعزام کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوستین‌دوز: مشکل‌مان نداشتن یار تمرینی است/ با مربی خارجی دیگری مذاکره می ‌کنیم"
    تازه ترین اخبار