امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۷:۳۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 72997
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت: برگزار نشدن رقابت های بین المللی فجر عواقب دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: با توجه به اینکه تیم های قدرتمند حاضر به حضور در رقابت های بین المللی دهه فجر نشده اند فدراسیون تصمیم گرفت تا این…

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت: برگزار نشدن رقابت های بین المللی فجر عواقب دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: با توجه به اینکه تیم های قدرتمند حاضر به حضور در رقابت های بین المللی دهه فجر نشده اند فدراسیون تصمیم گرفت تا این مسابقات را برگزار نکند.
    وی گفت: به نظرم این تصمیمی درست و کاملا منطقی بود زیرا ما در هر شرایطی حاضر به برگزاری مسابقات نیستیم و قصد داریم با حضور تیم های قدرتمند و در شرایط کیفی بسیار خوب اقدام به برگزاری این مسابقات کنیم.

    ضرغامپور افزود: با توجه به اینکه مسابقات بین المللی دهه فجر در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است، برگزار نشدن آن برای فدراسیون تنیس روی میز ایران عواقبی خواهد داشت. زیرا برگزار نشدن آن به نوعی ضعف محسوب می شود و در عین حال از تقویم فدراسیون جهانی خارج می شود. امیدوار هستیم با رایزنی بتوانیم در جهت برطرف کردن مشکل حرکت کنیم و دوباره این مسابقات را در تقویم فدراسیون جهانی بگنجانیم.

    رئیس سازمان لیگ درباره درخشش تیم ملی تنیس روی میز بانوان در صعود به دسته ۲ جهانی گفت: با توجه به اینکه در مقایسه با آقایان، تیم ملی بانوان در فدراسیون کمتر دیده شد ولی در رقابت های جهانی مالزی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست از دسته ۳ به دسته ۲ صعود کند. با این نتیجه تیم ملی تنیس روی میز بانوان ثابت کرد که فدراسیون در برنامه ریزی های آینده اش باید نگاهی برابر به هر ۲ بخش بانوان و آقایان داشته باشد و اهمیتی که برای بخش آقایان قائل است باید برای بانوان هم قائل شود.

    رقابت های جهانی تنیس روی میز از هفته گذشته در مالزی آغاز شد و تیم ملی تنیس روی میز ایران با کسب عنوان قهرمانی در دسته ۳ به دسته ۲ جهانی صعود کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغامپور:برگزار نشدن رقابت‌های دهه فجر عواقب دارد"
    تازه ترین اخبار