امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۷:۳۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7302
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات بین المللی  بانوان در گرگان در حالی به پایان رسید که کماکان سوالات  بی جواب وراه های نرفته  وهمچنین وعده های هرگز عملی نشده در  این حوزه همچنان به قوت خود باقیست.  همانگونه که جامعه تنیس روی میز کشور مستحضرند   در هر مرحله از بازیهای بانوان  حرفهای تکراری  وشعارهای  غیر عملی  بصورت فراوان در…

    مسابقات بین المللی  بانوان در گرگان در حالی به پایان رسید که کماکان سوالات  بی جواب وراه های نرفته  وهمچنین وعده های هرگز عملی نشده در  این حوزه همچنان به قوت خود باقیست.
     همانگونه که جامعه تنیس روی میز کشور مستحضرند   در هر مرحله از بازیهای بانوان  حرفهای تکراری  وشعارهای  غیر عملی  بصورت فراوان در افکار عمومی و در رسانه ها  از قول مسئولین منتشر میگردد.انگار همین دیروز بود که مسئولین ورزش بانوان برای چندمین بار از استخدام مربی خارجی بدلیل نیاز بازیکنان مستعد ایرانی    سخن میگفتند!!حافظه افکار عمومی خصوصا خانواده های ملی پوشان  هرگز فراموش نکرده که بصورت مکرر  اینگونه اخبار تکراری و صرفا تبلیغاتی  از زبان  برخی مسئولین جاری میگردد .
    افکار عمومی   وخصوصا  خانواده های   ملی پوشان   حق دارند نگران آینده فرزندان  خود باشند.چرا که بدون کمترین کمک و پشتیبانی از طرف فدارسیون توانسته اند فرزندان خود را تا این حد  بالا ببرند .اما هر بار با وعده های توخالی  وحرفهای تکراری مواجه می شوند و در این بین سن و زمان  این بازیکنان بسرعت در حال گذر است .باوجود اینکه  فدراسیون و مربیان آنان در رشد و پرورش این قهرمانان مظلوم کمترین نقشی نداشته اند  حداقل انتظار دارند که اندکی به آنان دلگرمی و امید داده شود.نه اینکه با وقت سوزی  ووعده و وعیدهای  غیر واقعی و تبلیغاتی  وبا عدم اعزام به اردوهای واقعی بین المللی  وعدم استفاده از کمپ های خارجی  و عدم استفاده از مربی خارجی  آنان را از ادامه پیشرفت ساقط کنند.
    سرکار خانم پوستین دوز گرامی : بعد از عرض خسته نباشید بخاطر برگزاری این مسابقات که  از آن بعنوان بین المللی یاد می شود ؛باید بگویم اینهمه گفتیم و اینهمه نوشتیم و اینهمه گفتند  وگفته شد تازه الان متوجه شده اید که بازیکنان شما نیاز به مربی خارجی دارند؟چرا و به چه علت و به کدامین گناه  باید  مشکل مالی برای بانوان  وجود داشته باشد؟ مگر صدای مسئولین فدراسیون در ارتباط با قرارداد کمپ اشلاگر  را که گوش فلک را کر کرده نشنیده اید؟ مگر نه اینکه به افکار عمومی تلقین میشود که این قرار داد یک ساله می باشد ؟چرا باید در سال یک یا دوبار از آن استفاده گردد  وفقط مختص آقایان باشد؟حتما میخواهید دلیل آن را همانگونه که اعلان کرده اید  نبود مربی زن عنوان فرمایید؟خوب این عذر بدتر از گناه است و باید هم شما و هم مسئولین فدراسیون پاسخ گو باشند که چرا قراردادی بدتر از قرار داد ترکمن چای را با این کمپ منعقد کرده اند؟اشکال و تقصیر بر عهده کسانی است که از اول  این قرار داد را با سرمستی و افتخار امضاء نموده  اند.
    آیا شما نمیدانید که دختران نیمی از جامعه  کشور هستند؟آیا محدودیتی برای آنان وجود دارد؟ اگر وجود دارد بفرمایید از کجاست تا ما پیگیر شویم؟
    وقتی خود شما دختران نوجوان و جوان ما را به سفارش عده ای  غیر پینگ پنگی که بیشتر سابقه  آنان مختص آموزش و پرورش است   از این مسابقات محروم میکنید ووقتی آنان را از حضور در رقابتهای برون مرزی وآسیایی  بایکوت مینمایید  دیگر چه انتظاری می توان از شما داشت؟
    درخاتمه چند سوال از شما دارم که البته مطمئنم کمافی السابق  بی جواب خواهد ماند:
    ۱-     لطفا بفرمایید خروجی و نتیجه فنی این مسابقات برای ما چه بود؟
    ۲-    چرا هر باری که مسابقات بانوان برگزار می شود حرفهای تکراری؛  استخدام و یا استفاده از مربی خارجی را  عنوان میکنید اما هر بار هم بدون کمترین نتیجه ای  به دست فراموشی سپرده میشود؟
    ۳-   چرا و به چه علت دختران ملی پوش باید با کمبود بودجه  ومشکل مالی مواجه باشند؟
    ۴-   آیا زمانی که قرارداد با کمپ اشلاگر منعقد گردید   کسی وجود نداشت تا مفاد آن را برای مسئولین که شما هم یکی از آنان هستید ترجمه نماید؟
    ۵-   چه کسی تاوان  عقب افتادگی ووقت سوزی  وبد قولی  فرزندان ملی پوش ما را پس خواهد داد؟
     
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیلی بر مسابقات بین المللی گرگان"
    تازه ترین اخبار