امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۹:۵۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 73025
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات دسته یک باشگاههای کشور که از روز گذشته در خانه تنیس روی میز اصفهان آغاز شده بود عصر امروز با قهرمانی مناطق نفتخیز جنوب به پایان رسید . به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا . ایران ، در این رقابت…

    مسابقات دسته یک باشگاههای کشور که از روز گذشته در خانه تنیس روی میز اصفهان آغاز شده بود عصر امروز با قهرمانی مناطق نفتخیز جنوب به پایان رسید .

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا . ایران ، در این رقابت ها ۹ تیم در دو گروه ۴ و ۵ تیمی به رقابت پرداختند که در پایان تیم های مناطق نفتخیز جنوب و جوانان و امید اصفهان از گروه یک و تیم های تندیس لرستان و نفت و گاز گچساران از گروه ۲ به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .

    در مرحله نیمه نهایی این مسابقات مناطق نفتخیز جنوب در یک دیدار نفسگیر ۵ بر ۴ نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد و در دیگر دیدار این مرحله تندیس لرستان با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل جوانان و امید اصفهان به برتری دست یافت . در دیدار فینال مناطق نفتخیز جنوب با پیروزی ۵ بر ۳ مقابل تندیس لرستان به عنوان قهرمانی دست یافت ، تندیس دوم شد و تیم های نفت و گاز گچساران و جوانان و امید اصفهان مشترکاً در مکان سوم ایستادند .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مناطق نفتخیز جنوب باافتخار قهرمان دسته یک باشگاههای کشور شد"
    1. بخشنده گفت:

      سلام
      به ورزشکاران ارزشمند ، مربیان فهیم و به جامعه ورزشی تنیس روی میز خوزستان بابت قهرمانی تیم نفت اهواز در مسابقات دسته ۱ بزرگسالان کشور صمیمانه تبریک عرض میکنیم و امیدواریم همیشه قهرمان باشند .


    تازه ترین اخبار