امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۸:۵۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 73049
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق اخبار دریافتی قرار است تیم ملی آقایان بعد از برگزاری اردوی یک هفته ای که از تاریخ سوم فروردین در تهران برگزار می گردد به کشور چین اعزام شده ودر آنجا نیز یک اردوی برون مرزی برگزار نمایند! طبق این گزارش قرار است ملی پوشان  مردان کشورمان در کشور چین به اردوی خود ادامه…

    stock-vector-two-players-play-table-tennis-122338942

    طبق اخبار دریافتی قرار است تیم ملی آقایان بعد از برگزاری اردوی یک هفته ای که از تاریخ سوم فروردین در تهران برگزار می گردد به کشور چین اعزام شده ودر آنجا نیز یک اردوی برون مرزی برگزار نمایند!

    طبق این گزارش قرار است ملی پوشان  مردان کشورمان در کشور چین به اردوی خود ادامه داده واز آنجا به هنک کنگ محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک که در تاریخ ۲۵ فروردین ماه برگزار می شود اعزام گردند.

    با توجه به قهرمانی بانوان سرافراز تنیس روی میز کشور در مسابقات جهانی مالزی و صعود به دسته دوم تیمی جهان  باید در نظر داشت که در حال حاضر تیمهای ملی بانوان همانند آقایان در دسته دوم جهان بوده ونباید کمترین فرق وتبعیضی بین این دو تیم در نظر گرفته شود.

    بهانه هایی از قبیل طبق نظر سرمربی تیم بانوان اردوی داخل کشور را ترجیح دادیم یا عوت بازیکنان خارجی به کشور و.. یا از این قیل وقالها نه تنها قدیمی ونخ نما شده می باشد بلکه در شرایط فعلی تنیس روی میز کشور کاربرد خود را از دست داده است لذا اگر قرار باشد تحت هر شرایطی کمترین اجحافی بین این دو تیم صورت پذیرد از الان مسئولیت نتیجه گیری های تلخ برای بانوان مظلوم تنیس روی میز کشور بصورت مستقیم برعهده دبیر حال حاضر فدراسیون می باشد.

    حضور تیم ملی بانوان در دسته دوم جهان تمام معادلات قدیمی در باره این قشر سرافراز را برهم زد وهیچ دلیلی برای فرق گذاشتن بین تیمهای ملی مردان و بانوان باقی نگذاشته است.

    همچنین به نظر می رسد که انتخاب کشور چین برای اردوی تیم ملی مردان کشورمان با توجه به سبک و سیستم بازی  چینی ها در تنیس روی میز جهان کارشناسانه نبوده وخروجی این اردوها را که همانا مسابقات بسیار مهم انتخابی المپیک می باشد با اما واگر وچالش جدی در ارتباط با نتیجه گیری برای کسب سهمیه مواجه کرده است.

    بهتر است از هم اکنون مشخص گردد که در صورت عدم موفقیت آقایان و بانوان  چه کسی مسئولیت آن را در فدراسیون تنیس روی میز برعهده خواهد گرفت زیرا در بخش مردان حداقل دوسهم ودر بخش بانوان با توجه به شرایط سخت تر یک سهم توسط کارشناسان این رشته پیش بینی می شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لزوم عدالت دراعزامها برای آقایان وبانوان"
    تازه ترین اخبار