امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۰:۱۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 73057
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق اطلاع رسانی قبلی قرار بود مجمع فدراسیون تنیس روی میز در تاریخ ۱۹ اسفند در تهران برگزار گردد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با توجه به عدم برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز در تاریخ ۱۹ اسفند ، به نظر می رسد که این مهم نیز همانند بسیاری دیگر از قول وقرارهای…

    ۲۰۰۷۸۵۵۶۷۸cfi_ir_majmae_B_1[4]

    طبق اطلاع رسانی قبلی قرار بود مجمع فدراسیون تنیس روی میز در تاریخ ۱۹ اسفند در تهران برگزار گردد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با توجه به عدم برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز در تاریخ ۱۹ اسفند ، به نظر می رسد که این مهم نیز همانند بسیاری دیگر از قول وقرارهای قبل از انتخابات و بلافاصله با روی کار آمدن تیم فعلی دستخوش تغییرات اصولی شده باشد.

    با توجه به عدم برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز در موعد مقرر خصوصا سکوت فدراسیون نشینان در این ارتباط وبنا به برخی منابع موثق که البته بصورت صددرصدی تائید نمی شود گفته شده به دلیل اینکه احتمال دارد برخی رئیسان هیئت ها با توجه به اوضاع جاری خصوصا انتصاب برخی افراد خاص در فدراسیون اعتراض و انتقاد نمایند این مجمع برگزار نشده است.

    همچنین طبق این اخبار تائید نشده به نظر می رسد احتمال دارد وزارت ورزش وجوانان بنا به دلایل مهمی که بزودی مشخص خواهد شد!با برگزاری این مجمع موافقت بعمل نیاورده است.

    حالا باید دید که آیا اصولا فدراسیون بصورت رسمی درخواست برگزاری این مجمع را به وزارت ورزش داده است یا خیر؟؟؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چرا مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز برگزار نشد؟؟؟"
    تازه ترین اخبار