امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۲:۱۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 731
    ارسال خبر چاپ خبر
  • (برگی از تاریخ) این مصاحبه تاریخی در تاریخ۹۰/۴/۲۸ انجام شده است.مدیر سایت تمنا دارد تا این مصاحبه را به توجه به تاریح آن وهمچنین هشدارهایی که توسط سرمربی اسبق تیمهای ملی داده شده است مد نظر قرار داده تا دقیقا متوجه آنچه بر سر این رشته آمده است گردیم!    سرمربی سابق تیم ملی پینگ‌پنگ…

    (برگی از تاریخ)

    این مصاحبه تاریخی در تاریخ۹۰/۴/۲۸ انجام شده است.مدیر سایت تمنا دارد تا این مصاحبه را به توجه به تاریح آن وهمچنین هشدارهایی که توسط سرمربی اسبق تیمهای ملی داده شده است مد نظر قرار داده تا دقیقا متوجه آنچه بر سر این رشته آمده است گردیم!

     

     سرمربی سابق تیم ملی پینگ‌پنگ ایران گفت: وزارت ورزش به داد وضعیت کنونی فدراسیون پینگ‌پنگ برسد.

    فواد کاسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص معرفی فدراسیون پینگ‌پنگ ایران به عنوان کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا عنوان کرد: خبر ندارم و تاکنون که با من هیچ تماسی گرفته نشده است. سال گذشته در انتخابات شرکت نکردم و نهایتا امسال نیز در انتخابات شرکت نمی‌کنم، وی درباره شرایط پینگ‌پنگ خاطرنشان کرد: جمعی از پینگ‌پنگ‌بازان به دیدار با حمید سجادی رفتند و مشکلات خود را مطرح کردند و امیدوارم با دوراندیشی بهترین تصمیم گرفته شود. با این اوضاع زحمات چندین ساله پینگ‌پنگ نابود خواهد شد.
    سرمربی سابق تیم ملی تصریح کرد: آقای سجادی قول دادند که بررسی کنند و قرار شد بازیکنان به این موضوع آب و تاب ندهند و آنها نیز سکوت را رعایت کردند و از آن روز به بعد رعایت کردند. من به عنوان فردی که سال‌ها در این رشته بوده‌ام و علاقه‌مند بودم، در شرایط کنونی دلسرد شده‌ام.

    وی افزود: ما در حد خود دخالت کردیم و وظیفه زیادی مقابل مسئولین نداریم. ما درد و دل بازیکنان را منتقل کردیم. زمانی که ۲۰،۳۰ نفر برتر ایران نسبت به شرایط اعتراض دارند حتما موضوعی وجود دارد. بازیکنان تقاضا دارند مسئولان وزارت ورزش به داد این شرایط برسند. بازیکنان نمی‌خواهند به خودشان ضربه بزنند. ما نباید این قدر خودخواه باشیم که به هیچ موضوعی توجه نکنیم.
    کاسب با اشاره به پیشنهاد دبیری به وی یادآور شد: من زمانی در فدراسیون فعالیت خواهم کرد که بدانم به درد پینگ‌پنگ می‌خورم و جلو بازیکنان قرار نگیرم. زمانی می‌روم که بتوانم به خانواده پینگ‌پنگ کمک کنم. هم‌اکنون افرادی هستند که در این مقطع فرصت طلبی می‌کنند و در حد و اندازه‌های پینگ‌پنگ نیستند، اما مشغول به فعالیت هستند.

    وی در ادامه به فارس گفت: تازه دوران اوج خود را در پینگ‌پنگ سپری می‌کردیم و با برنامه‌ریزی پیش می‌رفتیم و به حدی رسیده بود که پینگ‌پنگ ایران در اذهان جا گرفته بود. امیدوارم شرایط به مانند گذشته بازگردد و بتوانیم روزهای خوب پینگ‌پنگ را شاهد باشیم.
    وی عنوان کرد: پشت میزنشینی ارث پدری هر شخصی نیست و تمام افراد باید به فکر پینگ‌پنگ باشند. بیایید درست فکر کنیم و ببینیم چه کسی حرف حق می‌زند. تنها آرزویم این است که شرایط خوب شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فواد کاسب :وزارت ورزش به داد پینگ‌پنگ برسد!!!"
    تازه ترین اخبار