امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۸:۰۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7311
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فریبا قوام‌زاده گف، در خصوص نخستین دوره مسابقات بین المللی در ایران گفت: سطح مسابقات از لحاظ کمی و تعداد تیم های شرکت کننده پایین بود، اما با توجه به اینکه رقیب اصلی ما در مسابقات آسیای میانه و انتخابی المپیک قزاقستان است، حضور آنان در این مسابقات…

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فریبا قوام‌زاده گف، در خصوص نخستین دوره مسابقات بین المللی در ایران گفت: سطح مسابقات از لحاظ کمی و تعداد تیم های شرکت کننده پایین بود، اما با توجه به اینکه رقیب اصلی ما در مسابقات آسیای میانه و انتخابی المپیک قزاقستان است، حضور آنان در این مسابقات کمک بسیار زیادی به ما کمک کرد.
    وی ادامه داد: بخش اعظم کارمان را باید بر روی تاکتیک پذیری بازیکنان بگذاریم. تا رقابت های انتخابی المپیک ۲ ماه فرصت داریم. بازیکنان ما باید تا حد بسیار زیادی به خودباوری برسند. همان طور که دیدید فینال مسابقات انفرادی به ست هفتم کشیده شد و این نشانگر یک رقابت پایاپای است و جای خوشحالی دارد.
    مربی تیم پینگ پنگ بانوان ایران “الف” خاطر نشان کرد: اینجا با اینکه میزبان بودیم، بازیکنان ما به خودباوری نرسیده بودند؛ همچنین ۲ فینال دوبل و انفرادی در فاصله نیم ساعت برگزار شد و بازیکن ما نمی توانست به خوبی در این فاصله خود را بازیابی کند.
    قوام زاده گفت: پیشرفت پینگ پنگ بانوان ایران نسبت به ۴ سال گذشته حاصل رشد عقلی، سنی و تجربی بازیکنان و همچنین حضور در تورنمنت های خارجی است
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "قوام زاده: بانوان پینگ‌پنگ‌باز ما باید به خودباوری برسند"
    تازه ترین اخبار