امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۳:۳۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 73133
    ارسال خبر چاپ خبر
  • باز به مرام ومعرفت مهندس بدیعی!

    دو سهمیه آسیایی و جهانی HOPES برای پینگ‌پنگ ایران

    یک سهیه آسیایی و یک سهمیه جهانی HOPES تنیس روی میز به ایران داده شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی ایسنا، با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی افشین بدیعی نایب رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و مدیر توسعه فدراسیبون جهانی در آسیا قرار شد تا ۶ سهمیه…

    یک سهیه آسیایی و یک سهمیه جهانی HOPES تنیس روی میز به ایران داده شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی ایسنا، با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی افشین بدیعی نایب رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و مدیر توسعه فدراسیبون جهانی در آسیا قرار شد تا ۶ سهمیه طرح HOPES به قاره آسیا اضافه شود. از این میان یک سهمیه جهانی و یک سهمیه آسیایی به ایران داده شد.

    بر اساس تصمیم‌گیری جدید و رایزنی‌های بدیعی همچنین قرار است یک سهمیه به پسران ایران در HOPES جهانی و یک سهمیه به دختران ایران در HOPES آسیایی داده شود.

    دو بازیکن معرفی شده به طرح HOPES سال آینده عازم اردو و دیدارهای تدارکاتی این طرح می‌شوند. در این طرح، استعدادهای تنیس روی میز جهان شناسایی شده و بر روی آنها سرمایه‌گذاری می‌شود.

    همچنین در تصمیم‌گیری جدید کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا قرار است، با توجه به برگزاری رقابت‌های آتی جهانی با تعداد محدودتری از تیم‌ها، در مورد نحوه برگزاری رقابت‌های آسیایی کارگروهی تشکیل شود و در زمینه برگزاری این رقابت‌ها تصمیمات جدید گرفته شود.

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دو سهمیه آسیایی و جهانی HOPES برای پینگ‌پنگ ایران"
    تازه ترین اخبار