امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۸:۲۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 73138
    ارسال خبر چاپ خبر
  • منبع پایگاه مستقل اطلاع رسانی متعلق به دبیر حال حاضر در زمانی که دنبال پست دبیری بود! اگر جناب مهندس بدیعی برای فدراسیونی که دبیر حال حاضر در آن قرار دارد کار کندخوب اما اگر در فدراسیونی که نامبرده را بیرون کرده یا نیست منفی تلقی می شود ….افکار عمومی بقول نامبرده خیلی هوشیار هستند!…

    big-thumb-23451791144

    منبع پایگاه مستقل اطلاع رسانی متعلق به دبیر حال حاضر در زمانی که دنبال پست دبیری بود!

    اگر جناب مهندس بدیعی برای فدراسیونی که دبیر حال حاضر در آن قرار دارد کار کندخوب اما اگر در فدراسیونی که نامبرده را بیرون کرده یا نیست منفی تلقی می شود ….افکار عمومی بقول نامبرده خیلی هوشیار هستند!

    در دو سال گذشته تنیس روی میز کشور با چالش ها و نارضایتی های بی سابقه ای مواجه و این مهم کماکان ادامه دارد .

    توضیح مدیر سایت:(در چند ما گذشته هم فدراسیونی که جنابعالی دبیر حال حاضرش بوده ای با نارضایتی بی سابقه وچالشهای فراوان روبرو بوده است چرا؟)

    در این دوران بسیاری از نخبگان ، متخصصان و پیشکسوتان در یک سو و تعدادی انگشت شمار در سوی دیگر و در کنار غیر پینگ پنگی ها قرار داشته اند .

    توضیح مدیر سایت:(دبیر حال حاضر مشخص کند که این تعداد انگشت شمار چه کسانی هستند و حالا کجا قرار دارند؟)

    آش پخته شده غیر پینگ پنگی ها به قدری شور بود که بعضی ها ناچارا با ارائه مشاوره های پشت پرده طوری وانمود می کردند که در این وقایع بی طرف می باشند !!

    توضیح مدیر سایت:(حالا خدا  بایدرحم کند به کسانی که باید از آش معلوم نیست چی چی حضرتعالی میل کنند)

    این افراد پس از چندی نزد نفرات نزدیک به خود ضمن انتقاد شدید از رئیس غیر پینگ پنگی به نوعی در تلاش بوده اند که خود را درسطح افکار عمومی مبرا از همکاری با رئیس حال حاضر مطرح نمایند !!

    توضیح مدیر سایت:(هاهاهاها)

    غافل از اینکه اهالی تنیس روی میز باهوش ترین قشر جامعه ورزشی کشور بوده که از نیت افراد به خوبی مطلع و بسیاری امور را رصد نموده و به همین دلیل مصرانه تشنه اعلام نظر علنی و شفاف این افراد می باشند!!

    توضیح مدیر سایت:(بله باید اذعان نماییم که اهالی تنیس روی میز باهوش ترین قشر جامعه ورزشی کشور محسوب می شوند وخصوصا در باره روی کار آمدن جنابعالی هم باید به هوش و ذکاوتشان اذعان نمود)

    همانطوریکه پیش بینی می شد آقای افشین بدیعی علی رغم بیان مسائلی در رابطه با عدم همکاری با رئیس حال حاضر و مطرح کردن بسیاری موارد در رابطه با نوع رفتار و مدیریت او مجددا در جام فجر به مانند سوپرمن ظاهر شده و مهمان فدراسیون بوده است . گویا کسب رنکینگ ۴۰ نوشاد و یا تاخیر وزارت ورزش در جابجایی مدیریتی در راس فدراسیون به دلیل مشکلات آن وزارت خانه با کمیته بین المللی المپیک جاذبه های شگفت انگیزی را با خود همراه داشته است !!

    توضیح مدیر سایت:(دبیر حال حاضر در تاریخ چند سال گذشته خود به گونه ای حرف زده و نوشته است که گوئی همه چیز تنیس روی میز باید برای نامبرده ویا به میل او رقم بخورد ..حال سوال این است چرا اینک که مهندس بدیعی برای فدراسیونی که جنابعالی دبیر حال حاضرش هستید طبق روال مشغول به خدمت رسانی می باشد سکوت اختیار کرده ای وچیزی نمی گوئید؟)

    بعضی افراد اخیرا طی مصاحبه ای تصویری و مستند در حاشیه بیست و یکمین جام فجر نه تنها به حمایت از فدراسیون پرداخته بلکه عملکرد غیر پینگ پنگی هایی را در این دوران که علنی و غیر علنی به تخریب پینگ پنگی ها و اتفاقا دوستان سابقشان پرداخته در کمال تعجب مورد تایید قرار داده اند!!

    توضیح مدیر سایت:(حال باتوجه به علمکرد چند ماهه جنابعالی باید به دوران غیرپینگ پنگی ها درود بفرستیم زیر این دوران به مراتب بسیار بهتر از دورانی است که جنابعالی دبیر حال حاضر آن شده اید؟آیا اگر مسابقات چین در دوران غیر پینگ پنگی ها لغو می شد زمین را به آسمان نمی دوختی؟فقط شما حق دارید هرکاری را انجام بدهی؟بابت چه؟بابت اینکه رئیس یکی از هیئتهایی بوده ای که در ردیف آخر استانها قرار داشته است؟)

    اینکه آقای افشین بدیعی بخواهد با فدراسیون و رئیس حال حاضر آن همکاری نماید و یا قطع همکاری و یا به تعریف و تمجید از غیر پینگ پنگی ها بپردازد به خودشان و اعتقاداتشان مربوط می شود ولی چند سوال اساسی در این رابطه مطرح می باشد که بهتر است به آن ها پاسخ داده شود :

    ۱٫ چرا در دورانی که پینگ پنگ کشور یعنی اکثریت اهالی آن از هر طیف و گروهی نیاز به همراهی و حمایت داشته ، بعضی افراد با سکوت و یا با ارائه پتانسیل غیر علنی به غیر پینگ پنگی ها در مقابل اکثریت این ورزش در حمایت از رئیس غیر پینگ پنگی موضع داشته اند ؟ چرا بعضی دیگر به ظاهر با پوشش همکاری و لطمه نخوردن به تنیس روی میز و در واقع با استرات‍‍‍ژی محاصره زارع پور و در اختیار گرفتن او برای ورود هم باندی هایشان اهداف دیگری را دنبال نموده که آن استراتژی هم چون مبارزه ای مردانه در مقابل فدراسیون حال حاضر نبوده طبق پیش بینی های اولیه با شکست مواجه گردیده است ؟

    ۲٫ چه انگیزه و منافعی باعث گردیده که دو چهره مخالف و متضاد با هم (آقایان مجید احتشام زاده و افشین بدیعی) پس از سال ها دوری از یکدیگر در بسیاری از مسیرهای امروزی همراه و هم گام شوند ؟ البته رفع هرگونه اختلاف نظر و کدورت بین اهالی این ورزش برایمان مبارک و باعث خشنودی می باشد !! اما شنیده ها متاسفانه واقعیت های دیگری را نشان می دهد !!

    توضیح مدیر سایت:(آقا جان همین که خودت آمدی همه این افراد خوب شدند ؟؟؟ ودیگر انتقادی وجود ندارد؟؟؟)

    ۳٫ مصاحبه های تصویری گرفته شده روابط عمومی فدراسیون از احتشام زاده و بدیعی در راستای تعریف و تمجید از رئیس حال حاضر با چه هدفی بریده بریده در کنار هم تدوین و در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره جام فجر در مقابل تماشاگران بصورت چرخشی به نمایش درآمده است ؟ آیا آقای افشین بدیعی از این شگرد و استفاده ابزاری مطلع می باشند یا با هماهنگی ایشان این اقدام صورت گرفته است ؟

    توضیح میر سایت:(؟؟؟!!!؟؟؟!!!)

    ۴٫ چرا آقایان ظاهرا پز کمک رسانی به این ورزش را گرفته و به دفعات اعلام می دارند : از ما کمک خواسته می شود و ما هم موظف به کمک به تنیس روی میز ایران می باشیم ؟ ولی از همراهی با اکثریت در رابطه با خواسته های به حق و نیازهایشان امتناع ورزیده و از هرگونه کمک به دیگر اهالی این ورزش دریغ می کنند ؟؟

    توضیح مدیر سایت:(حالا چی؟جناب مهندس درخواست کمک شما را رد کرده اند؟ این حرفها یعنی چی که تا خودت سرکار آمدی همه چیز خوب شد وهیچ مشکلی وجود ندارد؟؟؟)

    ۵٫ آیا کمک به این ورزش ارتباط مستقیم با منافع بین المللی یا کسب امتیازات مادی برای عده ای و منافع معنوی برای عده ای دیگر در داخل کشور دارد ؟

    ۶٫ آیا کمک کردن به تنیس روی میز ایران فقط در تفاهمنامه با کمپ اتریش و یا ترانسفر نوشاد به آلمان خلاصه می شود؟

    ۷٫ آیا کمک کردن به تنیس روی میز ایران و یا تایید عملکرد غیر پینگ پنگی ها برای عده ای ارتباط مستقیم با قرار داد باشگاهی داشته و برای عده ای دیگر مرتبط با عزل و نصب های بعضی در راس هیات های استانی می باشد؟

    ۸٫ علی رغم سوابق مثبت یکی از سرپرستان امور دبیری ، انتصاب ایشان در این منصب با مشاوره و توصیه شخص آقای افشین بدیعی به رئیس غیر پینگ پنگی صورت پذیرفته و حالا چرا ایشان در مقابل این اختلافات و خروج غیر محترامانه فرد مورد نظر سکوت اختیار کرده است ؟ آیا ایشان آن جایی که لازم باشد از دوستان کمک گرفته و بعد ……

    توضیح مدیر سایت:(همه میدانند که منظور از این شخص جناب آقای عمیدی بوده که حالا هم دلیل عدم حضورشان در فدراسیون شخ شخیصی به نام شیدای منصب خاص  می باشد)

    ۹٫ آیا اختلاف نظر شدید افشین بدیعی با فواد کاسب و مهرداد علیقارداشی در سه سال پایانی فدراسیون گذشته باعث نگردیده که او در چند سال اخیر علی رغم شناخت کامل از ادبیات و مدیریت رئیس حال حاضر به حمایت از این فرد غیر پینگ پنگی پرداخته و کماکان آن کدورت های درونی از بعضی اهالی این ورزش را هنوز در دل همراه داشته باشد و …… ؟

    توضیح مدیر سایت:(لطفا توضیح دهید اختلاف نظرهای جنابعالی با فواد کاسب …مهندس شهنازی….مهرداد قارداشی…ودرمجموع زمین وآسمان چه چیزی بوده است وچرا؟)

    ۱۰ . آیا اختلاف نظر با مدیریت قبلی فدراسیون می بایست منجر به سکوت بعضی اهالی این ورزش و همراهی عده ای دیگر و سپس مصونیت رئیس حاضر از پاسخ گویی به بسیاری موارد گردد ؟

    توضیح مدیر سایت:(بهتر نیست خودتان پاسخ دهید که در این باره چه کرده اید وچرا در حال اطلاع رسانی غیر واقعی در ارتباط با برخی استعفاها و….هستید؟)

    مسائل بسیار زیادی در این رابطه ها موجود می باشد که فعلا از بیان آن ها خودداری می نماییم .

    انتظار می رود با توجه به تلاش برای وفاق و همدلی و نزدیک کردن افراد در اولین سال فعالیت این فدراسیون ، آقای افشین بدیعی که تا انتخابات(اسفند ۸۹) ارتباط تنگاتنگی نیز با بنده داشته اند پاسخ گو بوده و در این موارد شفاف سازی نمایند .

    توضیح مدیر سایت:(دبیر حال حاضر به گونه ای از ارتباط تنگاتنگ مهندس بدیعی با خود سخن گفته که گوئی مثلا ایشان رئیس هیئت موفق اصفهان بوده است نه رئیس هیئت استانی که تا زمان مسئولیتش برآن در ردیف آخرینها بوده است)

    قضاوت با شما……………..!!!!

    ادامه دارد…….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آرشیو( نه دی ۹۱)/ افشین بدیعی کماکان در خدمت رئیس"
    تازه ترین اخبار