امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹:۱۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 73156
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با یادآوری نام وخاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و طلب طول عمر وسلامتی برای رهبری عزیز و معظم انقلاب اسلامی، شهدا وجانبازان عزیز که به ما احساس غرور،بزرگی وامنیت بخشیده اند سال جدید وآمدن بهار را به تک تک شما عزیزان خانواده شریف و عزیز تنیس روی میز ایران تبریک عرض کرده برایتان…

    sale-no

    با یادآوری نام وخاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و طلب طول عمر وسلامتی برای رهبری عزیز و معظم انقلاب اسلامی، شهدا وجانبازان عزیز که به ما احساس غرور،بزرگی وامنیت بخشیده اند سال جدید وآمدن بهار را به تک تک شما عزیزان خانواده شریف و عزیز تنیس روی میز ایران تبریک عرض کرده برایتان سعادت در دنیا وسرافرازی در آخرت را آرزو میکنم.

    امیدوارم در سال جدید شاهد شایسته سالاری وسپردن کار در دست کاردان بوده تا نتیجه آن موفقیت و سربلندی برای تنیس روی میز ایران عزیز باشد چیزی که متاسفانه بعد از آن همه تلاش با ورود برخی افراد تندرو والتهاب آفرین باعث کدورت وناامیدی در این عرصه گردید!

    یا صاحب الزمان، گرچه نوروز است اما به تسلای خاطرتان از بابت غم مادر،دور هم جمع می شویم. باشد که عنایتی فرمایی و سالی پر از برکت برای ما بخواهی.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگی ها سال نوبرشما مبارک باد"
    تازه ترین اخبار