امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۶:۵۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر : 73169
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی پیامی سال ۹۵ را تبریک گفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور طی پیامی سال جدید را به خانواده این رشته تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: به نام خدا یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار ، یا مُدبِّرَ اللیلِ…

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز طی پیامی سال ۹۵ را تبریک گفت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور طی پیامی سال جدید را به خانواده این رشته تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    به نام خدا

    یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار ، یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار ، یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال ، حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال

    نوروز باستانی ایران اسلامی تجلی‌گر دست آسمان ساییدن و بندگی و نجوا به درگاه پروردگار یکتا است ، لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دگر ، سالی که در پایانش با قهرمانی شیرزنان تنیس روی میز ایران در آوردگاه مسابقات جهانی همراه بود که کام جامعه تنیس روی میز کشور را شاد کرد .

    خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذراندیم ، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت ، سربلندی و کامیابی ببندیم .

    امید داریم فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در سال جدید و در آستانه مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل سربلند بوده و بتواند پرچم خوش رنگ کشورمان را همواره در قله های پرافتخار برافراشته نگهدارد .

    آغاز سال جدید را به زحمت کشان تنیس روی میز ، رؤسای محترم هیئت های سراسر کشور ، مدیران باشگاهها ، پیشکسوتان عزیز ، مربیان ، ورزشکاران و همه عوامل اجرایی در فدراسیون تنیس روی میز کشور که در پیشرفت این رشته نقش داشته اند تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم به امید پروردگار متعال و تلاش بیش از پیش جامعه تنیس روی میز کشور در سال ۹۵ شاهد پیشرفت و جهش خوبی در سطح بین الملل داشته باشیم .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام نوروزی رئیس فدراسیون تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار