امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۰:۲۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۹ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر : 73271
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دکتر گودرزی در ادامه بازدید از فدراسیون های ورزشی از فدراسیون تنیس روی میز بازدید کرد. به گزارش پایگاه تخصی پینگ پنگ کشور، دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان که به بیشتر فدراسیونهای ورزشی بعد از تعطیلات سرکشی کرده است از فدراسیون تنیس روی میز نیز بازدید بعمل آورد. در این دیدار که دکتر…

    ۱۶۲۶۱_MG_8274

    دکتر گودرزی در ادامه بازدید از فدراسیون های ورزشی از فدراسیون تنیس روی میز بازدید کرد.

    به گزارش پایگاه تخصی پینگ پنگ کشور، دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان که به بیشتر فدراسیونهای ورزشی بعد از تعطیلات سرکشی کرده است از فدراسیون تنیس روی میز نیز بازدید بعمل آورد.

    در این دیدار که دکتر احمدی نیز جناب وزیر را همراهی میکرد از اردوی تیم ملی مردان و زنان کشورمان بازدید بعمل آمد .

    دکتر گودرزی  در اظهارات خود از سبقت گرفتن بانوان از مردان اظهار رضایت کرد وبیان داشت:هم اکنون شاهد حضور موفق آن ها در میادین بزرگ و مهم بین المللی و در مواقعی شاهد سبقت گرفتنشان از مردان هستیم.

    دکتر گودرزی با تائید نظریات کارشناسی و دفاع برحق پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از بانوان مظلوم که در طی سالهای گذشته خصوصا در شرایط فعلی صورت گرفته است  اظهار داشت:باید شرایط بهتری برای حضور زنان در میادین ورزشی مهیا شود وتامین امکانات لازم برای آماده سازی ملی پوشان به ویزه زنان ورزشکارمهم و ضروری است.

    وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از کسب دو سهمیه توسط دختران   ملی پوش کشورمان تاکید کرد: حضور در المپیک بسیار مهم است و آروز می کنم در انتخابی پیش رو موفق و اثرگذار عمل کنید تا شاهد حضور شما در ریو باشیم.

    به نظر می رسد که خلاصه انتظار دکتر گودرزی از مسئولان فدراسیون حداقل حفظ کسب یک سهمیه در حوزه بانوان ویک سهمی در بخش آقایان می باشد که حالا باید منتظر ماند ودید این فدراسیون که با رهبری دبیر حال حاضر اداره می شود آیا میتواند بعد از شش انتقاد  که گوش فلک را کر میکرد سهمیه های دوران غیر پینگ پنگیها را حفظ کند یا نه؟؟؟

    از آنجائیکه دبیر حال حاضر بعنوان همسفر با کاروان تیم های ملی به مسابقات هنک کنک اعزام خواهد شد(شاید رسیدن به آرزوهای دیرینه خود)  به حساسیت این مسابقات بیش از پیش افزوده خواهد شد .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی:سبقت بانوان از مردان…"
    تازه ترین اخبار