امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۰:۵۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۹ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر : 73274
    ارسال خبر چاپ خبر
  • روزجهانی پینگ پنگ با خواب خرگوشی سایت فدراسیون گذشت! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در حالی که امروز پنج شنبه ۱۹ فروردین سال ۱۳۹۵ و ۶آوریل ۲۰۱۶ میلادی مصادف با روز جهانی تنیس روی میز نام گذاری شده است طبق روال این روزهای اطلاع رسانی سایت فدراسیون بدون حتی یک خبر معمولی وبا…

    c3470ed496851112e52b81ba687339e4

    روزجهانی پینگ پنگ با خواب خرگوشی سایت فدراسیون گذشت!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در حالی که امروز پنج شنبه ۱۹ فروردین سال ۱۳۹۵ و ۶آوریل ۲۰۱۶ میلادی مصادف با روز جهانی تنیس روی میز نام گذاری شده است طبق روال این روزهای اطلاع رسانی سایت فدراسیون بدون حتی یک خبر معمولی وبا بی اعتنایی به این روز پشت سرگذاشته شد.

    در حالی که بصورت زوج و فرد شاهد انتصابات مختلف وشاید ثبت رکوردی جدید در بین فدراسیون ها باشیم وبا توجه به انتشار خبرهای غیر ضروری در سایت فدراسیون که از بودجه بیت المال مسلمین اداره می گردد عدم انتشار حتی یک خبر سرکاری برای رفع مسئولیت در ارتباط با روز جهانی تنیس روی میز می تواند یکی دیگر از شاهکارهای دبیر حال حاضر در این ارتباط باشد.

    برخلاف فدراسیون نشینان وخواب خرگوشی سایت فدراسیون هیئت های استانی خصوصا هیئت های برتر کشور در نهایت عزت واحترام این روز را گرامی داشته وبرای تنیس روی میز کشور آبرو داری کرده اند که به بخشهایی از آن در این سایت مردمی برتر تنیس روی میز کشور اظلاع رسانی شده وسایر فعالیتها در حال اطلاع رسانی می باشد که پیش بینی می شود مراسم هیئت تنیس روی میز استان فعال و پویای اصفهان حتی در وب سایت فدراسیون جهانی وکنفدراسیون آسیا با برجستگی منتشر گردد.

    وقتی کسی از پس یک وب سایت تقریبا کم بیننده برنیاید چگونه می تواند برای وضعیت بغرنج و روبه افت تنیس روی میز ایران با آن وسعت برنامه خاص یا مدیریتی قابل قبول داشته باشد؟؟؟

    آیا مسئولین استانی که به این سیستم رای داده اند هیچ از خود سوال کرده اند که چرا و به چه علت با چنین مشکلاتی روبرو شده وخواهیم شد؟؟؟

    به نظر می رسد که نتیجه حاکمیت ضعیف ترین هیئت استانی بر تنیس روی میز مظلوم ایران تبعات بسیار تلخ تری را به همراه داشته که حالا حالاها باید منتظر آن بود.

    گذر زمان بسیاری دیگر از مشکلات و بقولی دور زدنها وسرکارگذاشتنها را برای افکار محترم عمومی  نمایان تر خواهد نمود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روزجهانی پینگ پنگ و خواب خرگوشی سایت فدراسیون!"
    تازه ترین اخبار