امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۵۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۴ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر : 73342
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید شرایط خوبی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک دارد اما حریفانش نیز با تمام توان پا به این رقابت‌ها می‌گذارند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو باخبرگزاری ایسنا در مورد آخرین شرایط خود برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی…

    نوشاد+و+نیما

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید شرایط خوبی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک دارد اما حریفانش نیز با تمام توان پا به این رقابت‌ها می‌گذارند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو باخبرگزاری ایسنا در مورد آخرین شرایط خود برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و با توجه به حضورم در اردوهای تدارکاتی که از سوم فروردین ماه برگزار شد در سطح بالایی از آمادگی قرار دارم اما نباید فراموش کرد که رقابت‌های انتخابی المپیک رویداد بسیار مهمی است و نتیجه گرفتن در آن بسیار دشوار است.

    او افزود: در رقابت‌های انتخابی المپیک پینگ‌پنگ‌بازی از قزاقستان به عنوان مهم‌ترین حریف ایران در آسیای میانه به شمار می‌آید که امیدوارم پیروز میدان باشیم. البته با توجه به اینکه امسال رقابت‌های آسیای میانه در ایران برگزار نمی‌شود شرایط میزبانی نداریم و همین امر فشار بیشتری به ما می آورد.

    ملی‌پوش تنیس روی میز با بیان اینکه امید بسیاری به کسب سهمیه در رقابت‌های انتخابی المپیک دارد، گفت: می‌خواهم در این دوره از بازی‌های المپیک حضور داشته باشم و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

    عالمیان خاطرنشان کرد: اگر بتوانم در این دوره همراه با نوشاد عازم بازی‌های المپیک شوم یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای زندگی‌ام برآورده می‌شود ولی برای رسیدن به این موفقیت راه دشواری در پیش داریم.

    او افزود: حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در مالزی و همچنین تورنمنت‌های مجارستان و آلمان کمک خوبی به آماده سازی ملی‌پوشان کرد. البته نباید فراموش کرد که حریفان ما نیز از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و با تمام توان به میدان می‌آیند.

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که این روزها رنکینگ نخست ایران را در اختیار دارد‌، گفت: نمی‌توان تنها بر حسب رنکینگ گفت که می‌توانم راهی المپیک شوم یا نه. همه چیز در میدان مسابقه مشخص خواهد شد و امیدوارم به سهمیه المپیک دست پیدا کنم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان: آرزویم بازی کردن در المپیک به همراه نوشاد است"
    تازه ترین اخبار