امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۳۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۴ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر : 73344
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در آستانه آغاز مسابقات انتخابی المپیک؛

    قارداشی: فقط قول کسب یک سهمیه داده ایم+توضیح مدیر سایت

    ؟؟؟!!!؟؟؟!!!

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه بر اساس رنکینگ در بخش مردان مسابقات انتخابی المپیک ایران و در بخش بانوان قزاقستان صاحب سهمیه خواهد شد، گفت: در مورد تنها کسب یک سهمیه قول داده ایم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علی قارداشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات…

    مهرداد قارداشی

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه بر اساس رنکینگ در بخش مردان مسابقات انتخابی المپیک ایران و در بخش بانوان قزاقستان صاحب سهمیه خواهد شد، گفت: در مورد تنها کسب یک سهمیه قول داده ایم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد علی قارداشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک از فردا در کشور هنگ کنگ آغاز می شود و نمایندگان ایران در بخش مردان و بانوان باید در منطقه آسیای میانه به مصاف حریفان خود بروند، در مورد آخرین وضعیت پینگ پنگ بازان کشورمان برای شرکت در این مسابقات، پیش بینی عملکرد آنها و اینکه تنیس روی میز ایران می توانند برای المپیک ریودوژانیرو همچون المپیک لندن در هرد دو بخش مردان و زنان صاحب سهمیه شوند، توضیح داد. 

    وی با تاکید بر اینکه ملی پوشان ایران با پشت سر گذاشتن شرایط تمرینی خوب و ایده آل راهی محل برگزاری مسابقات در هنگ کنگ شدند، اظهارداشت: نتایجی که بانوان ما در مسابقات جهانی اخیر به دست آوردند، نشان داد که آنها خیلی آماده تر از قبل هستند اما با این حال در مورد اینکه آیا بتوانیم همچون المپیک لندن در هر دو بخش مردان و زنان صاحب سهمیه شویم، نمی توانم با قاطعیت صحبت کرد چون در شرایط فعلی با شرایط انتخابی المپیک لندن تفاوت های زیادی وجود دارد.

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه مسابقات انتخابی المپیک لندن در منطقه آسیای میانه در ایران برگزار شد و با المپیکی شدن نوشاد عالمیان و ندا شهسواری همراه بود، خاطرنشان کرد: به هر حال امتیاز میزبانی خیلی کمک حال ایران بود در حالی که برای امسال مسئولان تنیس روی میز در سطح جهان و قاره به این نتیجه رسیدند که بازی ها در کشور بی طرف برگزار شود. حالا علاوه بر اینکه از امتیاز میزبانی محروم هستیم، با عواملی مانند شرایط آب و هوایی و مسافت هم مواجه هستیم. البته ما تمهیداتی در نظر گرفتیم و تیم را چند روز زودتر راهی هنگ کنگ کردیم.

    قارداشی در ادامه تصریح کرد: در مجموع و به استناد رنکینگ جهانی، در بخش مردان ایران و در بخش بانوان قزاقستان صاحب سهمیه المپیک خواهند شد اما در مجموع چگونگی عملکردها هم تاثیر گذار است. در بخش بانوان، نمایندگان ما عزم شان را جزم کرده اند که تمام بازیکنان قزاقستان را ببرند. آنها انگیزه بالایی دارند و اتفاقا تیم روانشناسی که در کنار تیم بود، از وضعیت روحی تمام ملی پوشان ابراز رضایت داشتند. 

    وی با تاکید بر اینکه هر ورزشکاری که در میدان بیشتر زحمت بکشد و تلاش کند، به نتیجه می رسد، گفت: در بخش مردان بازیکن قزاقستانی به نام «گراسیمنکو» حریف اصلی ملی پوشان کشورمان است. این بازیکن بعد از مسابقات جهانی اخیر در دو رویداد دیگر هم شرکت کرد و اتفاقا نتایج خوبی هم به دست آورد. آخرین باری که وی با نمایندگان ایران رقابت کرد، پارسال بود که طی آن گراسیمنکو مغلوب عالمیان شد اما این بازیکن طی این مدت صعودی با شیب تند در رنکینگ جهانی داشته طوریکه در رده بندی جدید ۵۰ پله صعود کرد. گراسیمنکو تکنیگ خوبی دارد، کم نقص بازی می کند اما ملی پوشان ما تجربه و اعتماد به نفس بالاتری دارند.

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: در مجموع طی ملاقات هایی که با مسئولان ورزش در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشتیم به آنها قول کسب سهمیه در بخش مردان را دادیم اما در مورد بانوان هیچ قولی ندادیم. البته مدیر تیم های ملی نسبت به من با قاطعیت بیشتری از وضعیت خوب بانوان و احتمال نتیجه گیری آنها صحبت می کند اما در مجموع ما قول یک سهمیه را داده ایم.

    قارداشی در عین حال ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ایران در هر دو بخش مردان و بانوان مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک بهترین عملکرد را داشته و بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. 

    توضیح مدیر سایت:

    به نظر می رسد که در برخی رسانه ها به نقل از مسئولین فدراسیون عنوان شده است که تعداد سهمیه ها دو نفر می باشد ویا اینکه حداکثر سهمیه ها را کسب خواهیم کرد.مصاحبه جدید رئیس فدراسیون در شرایطی که ملی پوشان کشورمان ایران را به مقصد هنک کنگ ترک کرده به نظر برخلاف گفته ها و قول قرارهای قبلی ویا بقولی تکمیل کردن ورفع اشکال گفته ها و مصاحبه های دبیر حال حاضر و برخی مسئولیت تیم ملی تلقی می گردد ویا اینکه شاید به نوعی تغییر دیدگاه های گذشته!!!

    درحالی که رئیس فدراسیون از تهمیداتی از قبیل اعزام  چند روز زودتر ملی پوشان به هنک کنگ خبرداده است  اما طبق قوانین سالن مسابقات ۲۴ ساعت قبل در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت ومعلوم نیست منظور از اعزام چند روز زودتر چگونه تفسیر می شود؟؟؟

    آیا برگزاری اردو در شمال کشور بدلیل تشابه آب وهوائی با هنک کنگ بهتر وکارشناسی تر و ارزان تر تمام می شد یا اینکه اعضای تیم ملی را به همراه دبیر حال حاضر چند روز زوتر باتوجه به اذعان رئیس محترم فدراسیون مبنی برگران بودن هزینه هنک کنگ به این مسابقات اعزام نماییم؟؟؟

    راستی اگر چنین اتفاقی در زمان فدراسیون قبلی رخ میداد دبیر حال حاضر در سایت کم بیننده خود چه موضعگیری میگرد؟؟؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قارداشی: فقط قول کسب یک سهمیه داده ایم+توضیح مدیر سایت"
    تازه ترین اخبار