امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۹:۰۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7345
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوان تیم ملی باید بیشتر در عرصه های بین المللی حضور داشته باشند به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: برای تقویت تیم های ملی بانوان، نفرات تیم ملی بانوان، باید بیشتر در عرصه های بین المللی حضور داشته باشند ‘محمد زارع پور’ عصر روز سه شنبه در مراسم…

    بانوان تیم ملی باید بیشتر در عرصه های بین المللی حضور داشته باشند
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: برای تقویت تیم های ملی بانوان، نفرات تیم ملی بانوان، باید بیشتر در عرصه های بین المللی حضور داشته باشند
    ‘محمد زارع پور’ عصر روز سه شنبه در مراسم اختتامیه، نخستین دوره رقابتهای بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر در گرگان افزود: با برگزاری این رقابتها، بیشتر می توانیم، تبادلات فرهنگی با سایر ملت های دنیا در کنار تقویت بازیکنان ملی پوش داشته باشیم.
    به گفته وی، تا پایان سال جاری  رقابتهای بین المللی دیگری در بخش آقایان و بانوان جهت تقویت تیم های ملی با رنکینگ جهانی برگزار خواهیم کرد.
    وی با اشاره به دلیل انتخاب گلستان، برای اولین دوره رقابتهای بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر، گفت: از آنجائی که گلستان دارای استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی به خصوص در بخش بانوان است، فدراسیون تصمیم گرفت تا در جهت تقویت روحیه بازیکنان گلستانی، میزبانی این دوره از رقابتها را به این استان واگذار نماید.
    وی تصریح کرد: از سوی دیگر، تیم ملی ب ایران را بازیکنان گلستانی تشکیل می دادند که در رقابتهای دوبل و انفرادی به خوبی مدال و رتبه کسب کردند.
    زارع پور یادآور شد: برگزاری اولین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر در تاریخ فدراسیون تنیس روی میز بی سابقه بوده است و بدون شک برگزاری این دوره، با کمبود، کاستی ها و مشکلاتی نیز همراه بود که باید با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، بتوانیم دوره های بعدی را بهتر و قویتر در کشورمان با استانداردهای مورد نظر فدراسیون جهانی برگزار نمائیم.
    به گزارش ایرنا، نخستین دوره رقابتهای بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر از روز ۲۳ مهر ماه با حضور ۱۷ ورزشکار دارای رنکینگ جهانی در قالب ۴ تیم خارجی و ۲ تیم داخلی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد که در هر سه بخش دوبل، تیمی و انفرادی ورزشکاران قزاقستانی حائز مقام قهرمانی شدند.
    این رقابت ها ظهر امروز به پایان رسید و مراسم اختتامیه عصر امروز برگزار شد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس فدراسیون تنیس روی میز:حضور بانوان درعرصه بین المللی ضروری است"
    تازه ترین اخبار