امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۸:۰۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7352
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛مهندس ‘عبدالرضا دادبود’ در مراسم اختتامیه نخستین دوره رقابتهای بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر در گرگان افزود: همچنین این رقابتها، می تواند، کمک خوبی در جهت رشد و ارتقاء ورزش بانوان به لحاظ فنی داشته باشد. به گفته وی، امروز در کشورهای مختلف دنیا به…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛مهندس ‘عبدالرضا دادبود’ در مراسم اختتامیه نخستین دوره رقابتهای بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر در گرگان افزود: همچنین این رقابتها، می تواند، کمک خوبی در جهت رشد و ارتقاء ورزش بانوان به لحاظ فنی داشته باشد.
    به گفته وی، امروز در کشورهای مختلف دنیا به خصوص جمهوری اسلامی ایران، عرصه های خوبی برای ورزش بانوان به وجود آمده است و با همتی که بانوان ایرانی دارند، در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی به خوبی درخشیده اند.
    وی تصریح کرد: جدا از بحث رقابتهای ورزشی مختلف، بانوان ایران در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جهان موفقیت های چشمگیری را داشته اند.
    وی ادامه داد: برگزاری این رقابتها در گلستان نشان از توان بالای ورزشکاران این استان در عرصه های مختلف دارد و این جای افتخار است که بانوان گلستان دارای توانمندی های بیشماری هستند.
    معاون استاندار گلستان در ادامه گفت: تمام تلاش برنامه ریزان استان، در جهت تقویت، رشد و توسعه فعالیت های بانوان به خصوص در زمینه ورزش با توجه به پتانسیل و استعدادی بالا است و تا آن زمان که عقب ماندگی های بانوان این استان جبران نشود، از تلاش و برنامه ریزی برای آنان دست برنمی داریم.
    به گزارش ایرنا، نخستین دوره رقابتهای بین المللی تنیس روی میز بانوان جام فجر از روز ۲۳ مهر ماه با حضور ۱۷ ورزشکار دارای رنکینگ جهانی در قالب ۴ تیم خارجی و ۲ تیم داخلی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد که در هر سه بخش دوبل، تیمی و انفرادی ورزشکاران قزاقستانی حائز مقام قهرمانی شدند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معاون استاندار گلستان:رقابتهای جام فجر بهترین فرصت برای وحدت فرهنگی بین ملت ها است"
    تازه ترین اخبار