امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۳:۵۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7364
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات پینگ پنگ آموزشگاهی دختران شهرستان گراش به مناسبت هفته تربیت و ورزش در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی گراش با اعلام نفرات برتر در سه مقطع ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان به کار خود پایان داد. به گزارش هیئت پینگ پنگ شهرستان گراش در مقطع ابتدایی ۶ بازیکن حضور داشتند که در پایان عرفانه فیروزی…

    مسابقات پینگ پنگ آموزشگاهی دختران شهرستان گراش به مناسبت هفته تربیت و ورزش در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی گراش با اعلام نفرات برتر در سه مقطع ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان به کار خود پایان داد.
    به گزارش هیئت پینگ پنگ شهرستان گراش در مقطع ابتدایی ۶ بازیکن حضور داشتند که در پایان عرفانه فیروزی از مدرسه آشفته مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد،هانیه زارعیان و زهره فتحی هر دو از مدرسه کریمیان به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
    در مقطع راهنمایی ۱۸ بازیکن در یک جدول دو حذفی به رقابت پرداختند که در پایان زهرا افشار از مدرسه امام حسن (ع) مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، معصومه پایمرد از مدرسه نرجس خاتون در جای دوم قرار گرفت و سحر جعفری از مدرسه فاطمه الزهرا (س) به مقام سوم رسید.
    در مقطع متوسطه نیز ۱۴ راکت بدست باهم به رقابت پرداختند که نگین رادمنش از دبیرستان ام البنین با اقتدار کامل و شکست دادن تمامی رقبا به مقام قهرمانی رسید، اسماء موغلی از دبیرستان زاهدی دوم شد و زهرا کرباسی از دبیرستان کوثر در جای سوم قرار گرفت.
    در پایان به نفرات برتر هر مقطع از سوی هیئت پینگ پنگ شهرستان گراش و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش کارت هدیه و حکم قهرمانی اهدا شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ آموزشگاهی دختران گراش به کار خود پایان داد"
    تازه ترین اخبار