امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۵:۰۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر : 73705
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست فدراسیون اسکی در خصوص صحبت‌هایی که در مجمع عمومی تنیس روی میز مطرح شد واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس، هفته گذشته در مجمع تنیس روی میز با اعلام بدهی‌های فدراسیون، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد سرپرست قبلی فدراسیون بدهی…

    سرپرست فدراسیون اسکی در خصوص صحبت‌هایی که در مجمع عمومی تنیس روی میز مطرح شد واکنش نشان داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس، هفته گذشته در مجمع تنیس روی میز با اعلام بدهی‌های فدراسیون، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد سرپرست قبلی فدراسیون بدهی های انبوهی ایجاد کرده بود و تذکر هم دادیم، اما توجهی نشد و متاسفانه بار آن روی دوش فدراسیون جدید افتاده است.

    بعد از این صحبت‌ها گزارشی روی خروجی خبرگزاری فارس با این عنوان “علاقه وزارت ورزش به سرپرستی که استاد بدهکاری است!/ پُست برای پیست یخ‌زده” منتشر شد.

    احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون اسکی درخصوص صحبت‌هایی که در مجمع تنیس روی میز منتشر شد واکنش نشان داد که متن این جوابیه را در زیر می‌خوانید:

    در مورد تغییراتی که در مورد فدراسیون تنیس روی میز عنوان شده باید بگویم، در مدت زمانی که به عنوان سرپرست فدراسیون مشغول به کار بودم عملا تغییراتی که انجام شد محدود به سه کمیته همگانی، آموزش و مربیان می‌شود. لازم به ذکر است کمیته‌های “محیط زیست”، “اقتصاد و بازاریابی”، “جوانان و استعدادیابی، “توسعه”، “پژوهش و تحقیقات” در مدت زمان حضور اینجانب به عنوان سرپرست فدراسیون تشکیل شدند و پیش از حضور اینجانب چنین کمیته‌هایی در فدراسیون تشکیل نشده بودند. نکته قابل توجه این است که مسئولان کمیته‌های جدید بدون دریاقت حتی یک ریال به فعالیت در این کمیته‌ها پرداختند.

    همچنین خزانه‌دار فدراسیون پس از اتمام دوره ریاست جناب آقای محمد زارع‌پور اشکذری استعفا نمودند و ما نیز ناگریز به حضور یک خزانه‌دار جدید بودیم.

    مطلب دیگر آنکه در گزارش خبرگزاری فارس اتهاماتی در مورد ایجاد بدهی‌های انبوه توسط اینجانب آورده شده بود. متاسفانه مطالب کذبی که توسط خزانه‌دار کنونی فدراسیون تنیس روی میز عنوان شد از سوی اینجانب پیگیری و مورد شکایت قرار خواهد گرفت.

    در زمان تحویل گرفتن فدراسیون تنیس روی میز از جناب آقای زارع پور شاهد بدهی به مبلغ ۵۹۰۴۴۲۴۵۴۷ ریال (۵۹۰ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۴۵۴ تومان) بودیم که این میزان بدهی پس از یازده ماه و در زمان تحویل دادن فدراسیون به جناب آقای علی‌ قارداشی به ۵۳۱۹۳۰۸۴۲۴ ریال (۵۳۱ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۸۴۲ تومان) تقلیل یافت که این امر نشان از تسویه حدودا ۶۰ میلیونی بدهی ناخواسته باقی مانده از دوره ریاست پیش از من است. درست در روزی که فدراسیون تنیس روی میز را تحویل گرفتم مبلغی کم‌تر از ۲ میلیون تومان در حساب فدراسیون موجود بود و با یک چالش مالی در این فدراسیون روبرو بودیم.

    همچنین در این مدت شاهد اعزام پینگ‌پنگ‌ بازان ایران به ۱۷ رویداد برون مرزی بودیم که نتایج آن را می‌توان در کسب سه سهمیه المپیک توسط ورزشکاران عزیزمان شاهد باشیم. در این میان در طول زمان حضورم به عنوان سرپرست فدراسیون شاهد برگزاری یک دوره رقابت‌های جایزه بزرگ و همچنین رقابت‌های لیگ بودیم.

    علاوه بر این موارد شاهد اضافه شدن یک اسپانسر به فدراسیون تنیس روی میز نیز بودیم که سبب شد از نظر مالی نیز مبالغی به فدراسیون اضافه شود. این حالی بود که پیش از این شاهد حضور حامی مالی در فدراسیون نبودیم.

    در مورد مطالب عنوان شده مبنی بر اضافه شدن کارمندان در فدراسیون تنیس روی میز باید بگویم که چنین مطالبی به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب است. در طول حضور اینجانب به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز، ۶ نفر از کارمندان فدراسیون خارج شدند و ۴ نفر جایگزین آنها شدند. این مطلب بدین معناست که در آن دوره شاهد تعدیل دو تن از کارمندان فدراسیون بودیم.

    همچنین در مورد مطلب عنوان شده مبنی بر پرداخت حقوق دو برابری به کارمندان نیز باید بگویم این مطلب نیز جزو همان مطالب کذب و نادرست عنوان شده است. ما بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران اقدام به اضافه کردن ۱۲ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۴ مانند تمامی نهادها و ارگان‌های دیگر در کشور کردیم. درضمن در روز پایانی فعالیتم در فدراسیون تنیس روی میز نیز مبلغ ۸۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز شد که عینا آن مبلغ تحویل رئیس فدراسیون جدید شد. البته در سال ۹۴ مبلغ یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان میزان طلب‌های فدراسیون تنیس روی میز بود که تمامی این مبالغ قابل دریافت است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "واکنش سعادتمند به صحبت‌های مجمع تنیس روی میز"
    1. مستحقی راد کاضم گفت:

      جناب سعادتمند یکی از پاکترین وبا صداقت ترین مدیران ورزشی کشور میباشد که حتی مخالفین ایشان پس از خروج ایشان از فدراسیون به این موضوع اشاره می کنند

    2. محمد رضا عدالت پناه گفت:

      درود بر جناب سعادمند بزرگوار


    تازه ترین اخبار