امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۰ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 73870
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تائید تحلیل پایگاه تخصصی پینگ پنگ از زبان رئیس فدراسیون!

    علی‌قارداشی: جایگزینی برای نوشاد و نیما نداریم

    رییس فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد در شرایط کنونی جایگزینی برای برادران عالمیان در این رشته وجود ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهرداد علی قارداشی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) منطقه البرز، در پاسخ به این سوال که اگر برادران عالمیان به هر دلیلی…

    مهرداد قارداشی

    رییس فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد در شرایط کنونی جایگزینی برای برادران عالمیان در این رشته وجود ندارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهرداد علی قارداشی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) منطقه البرز، در پاسخ به این سوال که اگر برادران عالمیان به هر دلیلی از دنیای حرفه‌ای کنار بروند، فدراسیون جایگزینی برای آنان دارد یا خیر، به صحبت پرداخت و گفت: در شرایط فعلی اگر به هر دلیلی، عمر قهرمانی نوشاد و نیما تمام شود، جایگزینی برای آنان در سطح بین المللی نخواهیم داشت.

    وی افزود: به غیر از برادران عالمیان، افشین نوروزی را در رنکینگ جهانی داریم و بعد از او، ورزشکاری که بتواند در این رنکینگ جای بگیرد و با آنان رقابت کند نیز وجود ندارد.

    مهرداد علی قارداشی با اشاره به فاصله زیاد ورزشکاران تنیس روی میز با یکدیگر نیز گفت: باید به فکر پشتوانه سازی برای تنیس روی میز باشیم و این مهم قطعا با برنامه‌ریزی و استعدادیابی به دست خواهد آمد.

    وی در پایان با اشاره به گران بودن ورزش تنیس روی میز گفت: هزینه تامین امکانات تنیس روی میز، رشد بسیار زیادی داشته و این ورزش را گران کرده است. امیدوارم خانواده‌ها حامی تنیس روی میز باشند.

    مطلب مرتبط:

    پینگ پنگ ایران به خانواده عالمیان بند است؛هارت وپورت مسئولان تبلیغاتی است!

     

    telgream

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علی‌قارداشی: جایگزینی برای نوشاد و نیما نداریم"
    1. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      سلام ——- مدیریت محترم سایت ، اگر امکان داشت بصورت جداگانه در سایت قرا بگیرد بهتر خواهد بود…

      دلیل اصلی بدون پشتوانه ماندن پینگ پنگ ایران ، نوع دیدگاه هیئتها نسبت به این رشته ورزشی است و فدراسیون در این خصوص هیچ اقدام موثر و چشمگیری را نمیتواند داشته باشد مگر آنکه تفکر سنتی گذشته در هیئتها را کنار زده و نگرش نوین را جایگزین نماید .
      هیئتها بزرگترین اهرم تقویتی و یکی از مهمترین ارکان پیشرفت رشته های ورزشی برای فدراسیونهای مربوطه میباشند.
      این در حالی است که عمدتا هیئتهای مزبور با تغییر ایدئولوژی ، روند و رویه رابطه خوبی ندارند ،چرا که نگرش سنتی چنین اجازه ای نمیدهد که تغییرات شکل بگیرند و این ضعف ناشی از افراد به سبب وجود دیدگاههای منفی نیست ، بلکه توانی بیش از این نیست ، و اینجاست که فدراسیون میبایست نقش اساسی خود را یعنی تعریف اهداف و تعیین اندازه و مقیاس برای ارزیابی هیئتها ، غربالگری خود را در زمان مشخص و تعیین شده داشته باشد و فرصتهایی برای تغییر مشخص نماید تا چنانچه هر هیئتی در قواره خواسته های منطقی تعریف شده ظاهر نشد، تغییرات بنیادین در آن هیئتها آغاز شود و در نهایت آینده را به دست تقدیر و … و تک استعداد هایی که بصورت طبیعی نمود می یابند نسپرد (همچون گذشته) و….

    2. امیر عمیدی گفت:

      با سلام متاسفانه نتیجه روش گلخانه ای اعمال شده، در ۸ سال گذشته حاصلی این چنین داشته است. باشگاههای ما سازنده نبوده اند و فدراسیونها هم به طرحهای استعداد یابی و برنامه ریزی سیستماتیک برای پرورش و حفظ استعدادها ، بی توجه بوده اند.ما نه تنها برای جانشینی نیما و نوشاد و حتی افشین و شاهین ، بازیکن نداریم بلکه در بانوان وضع به مراتب بدتر است و خانم ها شهسواری و عمرانی و صامت تا سالها تیم ملی باقی خواهند ماند. انشالله فدراسیون و هیاتهای استانیبا استعداد یابی و سرمایه گذاری در این رابطه کمی جبران کاستی ها را بکنند

      • ابوالفضل نوفلاح گفت:

        جناب عمیدی عزیز
        با سلام و احترام
        همانطور که پیشتر عرض شد ، اگر بنا بر تغییر بود تا کنون پشتوانه سازی به خوبی انجام شده بود ، مشکل اینجاست که هیئتهایی که بر تفکر و روش خود (که از گذشته با آنها همزیستی داشته اند) اصرار دارند و نمیتوانند (قادر نیستند و یا بضاعت آن را ندارند) که تغییر را ایجاد کنند و یا اعتقادی به این تحول ندارند.
        وقتی از هیئتها سخن به میان آورده میشود، صرفا نباید استانها را تصور کرد بلکه بیشتر مصائب و مشکلات از زیر مجموعه های شهرستانی سرچشمه میگیرند، هر چند که برخی از استانها هم در این میان وضعیت قابل قبولی ندارند و اگر بعضی از آنها هم که موفقیتی را تجربه کرده اند فقط با شانس و اقبال و استعدادهای خود جوش و … مطرح شده اند(البته بعضیها). و با صراحت میتوان گفت که معدود استانهایی داریم که زیربنای خوبی را ترسیم و تصویر کرده اند که اگر حمایت مسوولین ارشد تر را نداشته باشند آنها نیز نتایج مطلوب مورد نظر و هدف را نخواهند گرفت.
        از نظر بنده موفقیت یک استان در رشته تنیس روی میز، فقط و فقط معرفی بازیکن در رده بزرگسالان میباشد و لا غیر. چرا که نتیجه هر پرورشی را در فصل میوه دادن آن ارزیابی میکنند نه فصول دیگر! (پرورش بی میوه را چه سود؟!!!)
        در پایان عرض میکنم که در حوزه های مختلف مدیریتی کشور عدم وجود واکنش سریع به تحولات پیرامون و مشمول زمان نمودن تغییرات ، سیر میرا در روند رشد زیرمجموعه تحت امر و در نهایت مرگ تدریجی آن سیستم مدیریتی را به همراه دارد.
        امیدواریم که فرا تر از کلام ، نزد عموم و دست اندرکاران ، اقدام و عمل آن هم مصمم و سریع ، جهت برون رفت از این معضل (بی پشتوانه بودن) در نظر باشد.


    تازه ترین اخبار