امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷:۰۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74007
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   برنامه جدید مدیر تیمهای ملی برای بالابردن کیفیت تیمهای ملی نوجوانان وجوانان!!! امروز جمعه ۲۸ خرداد بازهم سایت فدراسیون طی مطلبی ظاهرا جذاب خبر از برنامه جدیدی به نقل از مدیر تیمهای ملی برای بالابردن کیفیت تمرینی تیمهای ملی نوجوانان وجوانان داد! تیتر این خبر آنقدر جذاب بود که ما را نیز به سمت…

     

    برنامه جدید مدیر تیمهای ملی برای بالابردن کیفیت تیمهای ملی نوجوانان وجوانان!!!

    امروز جمعه ۲۸ خرداد بازهم سایت فدراسیون طی مطلبی ظاهرا جذاب خبر از برنامه جدیدی به نقل از مدیر تیمهای ملی برای بالابردن کیفیت تمرینی تیمهای ملی نوجوانان وجوانان داد!

    تیتر این خبر آنقدر جذاب بود که ما را نیز به سمت سایت فدراسیون که این روزها غوغا به پا کرده وتعریف خاص خودش را دارد بکشاند… بالاخره همه از موفقیت تنیس روی میز ایران خوشحال می شویم وتمام این فراز ونشیبهابرای آن است…

    اما وقتی کل خبر را مرور کردم صرفا به این نتیجه رسیدم که فقط یکی به آمار بازدید کنندگان انگشت شمار سایت فدراسیون اضافه شد ونه چیز دیگر!

    طرحی که در روز جمعه نویسنده کاملا آشنای از آن نام برده نه تنها ویژگی خاص ویا ایده جدیدی نبود بلکه حتی در دوران فدراسیون محمد زارع پور واحمد سعادتمند وحتی به احتمال فراوان از بدو تاسیس فدراسیون تنیس روی میز وحتی در سایر رشته های ورزشی انجام می شده است وبه نظر می رسد بیشتر مرور تاریخ باشد .

    به نظر می رسدکه شاید چون روز جمعه بوده و دبیر حال حاضر همانند گذشته خوابشان نبرده ،در صدد یک بزرگ نمایی دیگر همانند آنچه قبلا اتفاق می افتد برآمده واز طرف دیگر بالاخره خنده را نیز بر لبان ما در این ماه مبارک جاری ساخت که البته از این بابت از نامبرده تشکر میکنم.

    ما همچنان اعتقاد داریم که پینگ پنگ ایران به خانواده شریف عالمیان بند است وتمام این هارت وپورت ها،تبلیغاتی وبرخلاف  شعارها ی دوران مبارزات دبیر حال حاضر می باشد ویقین داریم این راه وروشها به جای خوبی ختم نخواهد شد….

    به نظر می رسد  که یکی از مصیبتهایی که گریبانگیر این رشته جذاب شده این است که کم سوادها باید برای باسوادها تصمیم گیرنده باشند وخدا نکند در چنین صورتی روزی  برسد که آرزو کنیم ای کاش محمد زارع پور با آن مدیریت خاص خود اصلا از فدراسیون نمی رفت…..!

    بالاخره  در دوران محمد زارع پور حداقلش این بود که دبیرش کارشناس ارشد ومرتبط با ورزش بود وسایر ارکان آن همانند مدیر تیمهای ملی آن نیز علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی وعضویت در کمیته های بین المللی دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و…..

    جذابیت این خبر آنجا بیشتر می شود که از دبیر حال حاضر نیز برای حضور در اردوی نوجوانان وجوانان دعوت بعمل می آمد بالاخره یک مقطع کوتاه عضوی از این رشته بوده است وشاید چنین چیزی کمی جدیدتر از خبر منتشر شده باشد…..

    سوال از نویسنده این مطلب:

    لطفا برای افکار عمومی مشخص کنید در کدام دوره از تاریخ تنیس روی میز ایران چنین اتفاقی برای تیمهای پایه نیافتاده است؟؟؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نگاهی برخبر روز جمعه سایت فدراسیون!"
    تازه ترین اخبار