امروز: شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۵:۱۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74197
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: دومین دوره جشنواره استعدادیابی پینگ پنگ جمعه یک مرداد در خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهدی تکابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: دومین جشنواره استعدایابی پینگ پنگ در ۲ بخش مبتدی و پیشرفته برگزاری…

    تکابی

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: دومین دوره جشنواره استعدادیابی پینگ پنگ جمعه یک مرداد در خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهدی تکابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: دومین جشنواره استعدایابی پینگ پنگ در ۲ بخش مبتدی و پیشرفته برگزاری می‌شود که در بخش مبتدی عموم شهروندان و در قسمت پیشرفته، کودکان ۶ تا ۸ سال آشنا با این رشته می‌توانند شرکت کنند.

    وی افزود: برای عوم شهروندان ۷ ایستگاه و برای کودکان ۱۰ ایستگاه با در نظرگرفتن تمام مسائل علمی و فنی طراحی شده و برای افرادی که به مرحله بعد ورود پیدا می‌کنند آموزش در سطح رده‌های پایه، سطح متوسط و سپس ارتقا به آموزش پیشرفته در پروسه‌ای دو ساله در نظر گرفته می‌شود.

    رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان درباره نتایج نخستین جشنواره استعدادیابی و بازخورد آن بین شهروندان گفت: دوره قبل استقبال خوبی از این جشنواره شد و پس از برگزاری جشنواره، گروهی ۳۰ نفره برگزیده را تفکیک کرده و به صورت تخصصی تحت آموزش قرار دادیم.

    وی درباره میزان استقبال شهروندان از دوره دوم بیان کرد: این پروژه با مشارکت سازمان ورزش شهرداری برگزار می‌شود و تعیین سالن‌های ورزشی شهرداری در محلات مختلف به عنوان ایستگاه‌ها و تبلیغات این سازمان در نقاط مختلف شهر استقبال خوب از این جشنواره را نوید می‌دهد.

    تکابی تصریح کرد: به هرحال در دوره جدید شهرداری، سازمان ورزش هم تحرکات بسیار خوبی پیدا کرده و در واقع در اجرای برنامه ورزش همگانی، تعامل با هیئت‌های ورزشی مختلف و همچنین طرح ایده‌های نو عملکرد خوبی را داشتند.

    وی درباره اظهارات اخیر رسول جزینی درباره عملکرد سازمان ورزش شهرداری گفت: به هرحال ایشان هم در این حوزه متخصص هستند اما به نظر می‌رسد در مدت اخیر نهضت جدیدی در رونق ورزش شهروندی اصفهان به راه افتاده و برنامه‌های بسیار جالب و فاخری به طور مستمر انجام می‌شود.

    رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان خاطرنشان کرد: به هرحال در هرجایی کم و کاستی وجود دارد اما اگر بخواهیم جامعه شهروندی پرنشاط داشته باشیم باید عینک بدبینی را کنار بزنیم و با توجه به نکات مثبت و تعامل تنگاتنگ نقاط ضعف را برطرف کنیم.

    وی افزود: در این مدت هیئت ما همواره در اجرای برنامه از کمک‌های فکری و تجریبات افراد متخصص در سازمان ورزش استفاده کرده علاوه براینکه در برگزاری برنامه‌ها هم تعامل خوبی داشته‌اند و امیدوارم این برنامه و ایده‌های فاخر همچنان ادامه یابد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تکابی:دومین دوره جشنواره استعدادیابی پینگ پنگ در اصفهان برگزار می‌شود"
    1. […] تکابی:دومین دوره جشنواره استعدادیابی پینگ پنگ در اصفها… […]


    تازه ترین اخبار